Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب، احیاکننده اسلام سیاسی بوده است، گفت: فعالیت تشکل‌های سیاسی در موضوعات روز جامعه تقویت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی امروز در دیدار با روسا و دبیران شهرستان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران اظهار داشت: دشمن سعی می‌کند، عنصر دین را از حوزه سیاست جدا کند که متاسفانه برخی از سواستفاده‌ها و اختلاس‌ها و اشرافی گری‌هایی که بعضی از مدیران دارند به این موج دامن می زنند و مردم فکر می‌کنند که این دین و حکومت اسلامی این هم نتایجش و به پای دین می نویسند و اینکه دشمنان می خواهند مردم را ناراضی و پشتوانه مردمی را از نظام بگیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:یک تشکل سیاسی مشروع اگر می‌خواهد باشد به دین و اسلام سیاسی و مردم باید بها دهد. در مسیر ولایت باید دین و مردم را باید حفظ کنید. در جهت رفع مشکلات مردم و پرداختن به دغدغه‌های مردم و بیان حرف مردم و رساندن صدای مردم و انتخاب آدمهای خوب برای اینکه این مملکت و این نظام را بر اساس انچه خدا می خواهد  پیش ببرند.

وی افزود: شما تشکل های سیاسی در فکر این هستید برای ریاست جمهوری آینده و شورای اسلامی و نماینده مجلس چه کسی باید انتخاب شوند دنبال  افرادی هستید که خدایی باشند مردمی و سالم و پاک باشند.کار شما بهترین عبادت است و سیاست دینی را احیا می‌کنید و هم مردم را لذا در این راستا حرکت کنید.

 لائینی با اشاره به اینکه سیاست مداران ما باید سیاستمداران دیندار باید باشند، گفت: دینداران ما و سیاستمداران باید مخلص باشند. بر اساس مصالح جلو بروند و امیدواریم که این تشکیلات در این راستا حرکت کنند. در طول تاریخ نخواستند بُعد سیاسی اسلام وارد میدان شود ؛خواستند اسلام عبادی و فردی باشد نه اسلام جمعی و حکومتی و نه اسلامی که به جامعه بپردازد.

وی افزود: اسلام را مسخ کرده بودند اما امام خمینی اسلام سیاسی را احیا کردند. امام خمینی دین را وارد حوزه سیاست کردند که اصالت اصلی دین این است و دشمن از اسلام سیاسی می ترسد.

هیئت رئیسه شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری انتخاب شدندتمدن سازی اسلامی بدون حضور و همراهی حوزه و دانشگاه امکان پذیر نیستنقش برجسته علمای اسلام در مقابله با عادی‌سازی روابط عربی-صهیونیستی

لائینی خاطر نشان کرد: دشمنان از اسلام غیرسیاسی که کاری به ظالم و مستکبر نداشته باشد از ان اسلام نمی ترسد اما دینی که بخواهد قدرت جامعه را بگیرد و جامعه پردازی تمدن سازی و حکومت و نظام اسلامی را بر پا سازد می ترسند.

وی با اشاره به اینکه هنر امام این بود که مردم را جدی گرفت و مردم را وارد حوزه قدرت و مدیریت جامعه کرد و به مردم بها داد، تصریح کرد:کشف این کانون قدرت هنر امام بود پیش از این همه از مردم حرف می زدیم ولی واقعا روی مردم حساب نمی کردیم اما امام روی مردم حساب کرد و گفت با این مردم می شود با رژیم جنگید و رژیم سلطنتی را ریشه کن کرد و با این مردم دفاع مقدس را پیش برد و کشور را اداره کرد و با این مردم به جنگ امریکا و صهیونیست ها و استکبار جهانی رفت.

انتهای پیام/ 681/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسلام سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاورد‌های دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است.

به گزارش انتخاب، ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدید‌های دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است، اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاورد‌های دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکیدکرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

دیگر خبرها

  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند