Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@03:39:06 GMT

۸۴۰فقره بازرسی از انبارهای استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۱۷۹۷

۸۴۰فقره بازرسی از انبارهای استان قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عزیزالله افضلی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان قزوین گفت: در سال جاری هفت هزار و ۱۲۲مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان صورت گرفته و در همین راستا ۳۴۲فقره پرونده برای کالاهای مکشوفه به ارزش ۱۰۷میلیارد ریال تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بیان کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز با استفاده از نیروهای رسمی و داوطلب برای نظارت بر بازار، انبارها،اصناف و مراکز عرضه کالاهای اساسی و مصرفی شهروندان حضوری موثر و چشمگیر داشته به طوری که بیش از ۱۰۳هزار مورد بازرسی طی هشت ماهه امسال به ثبت رسیده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه ۹۵درصد قاچاق کالا از مبادی رسمی صورت می‌گیرد، گفت: باید از تمام ظرفیت‌ها از جمله بسیج، سپاه و دستگاه‌های مختلف برای مقابله با پدیده قاچاق کالا استفاده کرد تا بتوان جلوی ضربات مهلک قاچاق را بر پیکره اقتصاد گرفت.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین خاطرنشان کرد: تشدید مقابله با قاچاق کالا بدون شک به تحقق جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی کمک می کند.

کد خبر 1467057

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل

سردار جواد تقوی با اشاره به تلاش مسؤولانه و جهادی پليس استان اردبيل در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سلب تحرک از قاچاقچيان و نا امن کنندگان اقتصاد کشور، گفت: در اين راستا مرحله جديدی از طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولويت نظارت و واپايش انبارها و محل های دپو کالا با حداکثر توان و بهره مندی از امکانات و تجهيزات اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به دستاوردها و نتايج اجراي اين طرح افزود: کشف ۲ هزار و ۵۵۵ قلم انواع دارو، کشف ۴ هزار متر پارچه، کشف ۲۵ تن گندم، کشف ۷ تن و ۵۶۰ کيلو آرد، کشف يک دستگاه موتورسيکلت، کشف ۶ تن چوب، کشف ۴ تن و ۷۵۰ کيلو کود شيميايی، کشف ۸۰ هزار بسته قهوه، کشف ۱۲۰ قوطی نوشابه، کشف ۲۸۰ ليتر سوخت ، و ۱۲ هزار و ۸۷۰ قلم انواع ديگر کالا که همگی قاچاق بودند کشف و ۱۳ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

او از توقيف ۱۰ دستگاه خودرو در اين طرح خبر داد و گفت: در اين طرح ۲ انبار پلمب و ۱۶ فقره پرونده کشف شد.

سردار تقوی با اشاره به تشکيل ۲ فقره پرونده تصريح کرد: ارزش کشفيات به دست آمده در اين طرح ۵۶ ميليارد و ۶۰۵ ميليون ريال است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف ۱۳۰۰ کیلوگرم مرغ زنده قاچاق در ثلاث باباجانی