Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از ماه نوامبر عرضه کنسول PS5 در سراسر جهان آغاز شد، اما از همان ابتدا امکان خرید آن بسیار سخت بود چرا که تعداد عرضه شده از این کنسول در جهان بسیار پایین بود؛ از طرفی هم برخی از ربات‌ها اقدام به خریداری تعداد زیادی کنسول برای احتکار و فروش با قیمت بالاتر کرده بودند که همین موضوع باعث شد بسیاری از گیمر‌ها برای خرید کنسول مورد علاقه خود با مشکل مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به تازگی آمار و ارقامی از ژاپن منتشر شده است که نشان می‌دهد مشکل جدیدی که سونی با آن مواجه شده بزرگ‌تر از «کمبود کنسول PS5» است.

مشکلی که شرکت سونی با آن مواجه شده به بازی‌های عرضه شده برای کنسول PS5 مربوط می‌شود. بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از ژاپن منتشر شده است، از زمان عرضه PS5 تاکنون، این کنسول حدود ۲۱۳ هزار نسخه در ژاپن فروخته است، اما فروش کل بازی‌های فیزیکی در این کشور صرفا ۶۳ هزار واحد بوده، این در حالی است که طبق آمار، گیمر‌ها به طور میانگین حداقل سه بازی برای عنوان خود خریداری می‌کنند.

فروش بسیار کم بازی‌‌های PS5 نسبت به نینتندو سوییچ

در مقابل PS5، کنسول نینتندو سوییچ در ماه اول عرضه خود حدود ۵۲۵ هزار دستگاه به فروش رفت و فروش بازی‌های این شرکت به ۵۰۹ هزار نسخه رسید، یعنی تقریبا هر گیمر حداقل یکی از بازی‌های این کنسول را خریداری کرده است. شاید یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که کنسول PS5 با آن مواجه شده، پشتیبانی آن از کنسول نسل پیش سونی یعنی PS4 است که باعث شده بسیاری از گیمر‌ها ترجیح دهند به جای خرید بازی‌های گران قیمت از عناوین کنسول قدیمی خود استفاده کنند.

با این حال هنوز شرکت سونی برنامه خاصی برای برطرف کردن مشکل خود ندارد و امیدوار است با عرضه عناوین بیشتر برای کنسول PS5 بتواند ضرر فعلی خود را جبران کند.

بیشتر بخوانید

برترین بازی سال از نگاه کاربران پیش از برگزاری The Game Awards مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنسول PS5 کنسول بازی پلی استیشن 5 شرکت سونی کنسول PS5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!

سرمربی لیورپول به درگیری‌ لفظی‌اش با ستاره مصری‌اش در جریان بازی امروز با وستهام واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ که شاگردان بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته سی‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در تقابل با وستهام در ورزشگاه المپیک لندن به تساوی 2 - 2 رضایت دادند تا امیدهای‌شان برای قهرمانی در این رقابت‌ها کمرنگ‌تر شود، پس از این دیدار گفت: ما بسیار ناراحتیم. این یکی از چهار بازی سخت ماه در 10 روز اخیر بود. فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند اما ما روی موقعیت نه‌ چندان جدی دروازه‌‌مان باز شد.

وی همچنین درباره درگیری لفظی که کنار زمین با محمد صلاح مصری به هنگام فرستادن او به زمین به همراه داروین نونیز و جو گومز داشت که در نهایت با مداخله نونیز این غائله پایان یافت، اظهار داشت: ما درباره این موضوع در رختکن صحبت کردیم و از جانب من مشکلی نیست و همه چیز خوب است. آیا محمد صلاح هم موضوع را حل شده می‌داند؟ بله، من این‌طور حس می‌کنم.

توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم

کلوپ که شاگردان در حال حاضر با 75 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارند و آرسنال 77 امتیازی (یک بازی کمتر انجام داده) و منچسترسیتی 76 امتیازی (دو بازی کمتر انجام داده) را بالای سر خود دارد، درباره اینکه آیا امید قهرمانی‌شان با این نتیجه بر باد رفت، خاطرنشان کرد: من واقعاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. پیش از این گفته بودم که باید بازی‌های‌مان را ببریم و این کار را نکردیم.

سرمربی آلمانی لیورپول در پاسخ به این پرسش که «فکر می‌کنید منچسترسیتی و آرسنال در هفته‌های پایانی ممکن است دو یا سه بازی را ببازند؟»، گفت: خیر، فکر نمی‌کنم!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • واکنش کلوپ به درگیری‌اش با صلاح؛ مشکلی نیست!
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • سمی و سرطان‌زا بودن سیگارهای الکترونیک
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن