Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاهی در ایتالیا تقاضای تجدیدنظر پرونده روبینیو، ستاره سابق برزیلی برای فسخ حکم ۹ سال زندان او به جرم فساد اخلاقی را رد کرد.

به گزارش شریان نیوز، روبینیو در سال ۲۰۱۷ در ایتالیا به اتهام تجاوز دادگاهی شده و به ۹ سال زندان محکوم شده بود. ستاره سابق برزیلی علیه این حکم در ایتالیا اعتراض کرده و تقاضای تجدیدنظر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دیروز دادگاه تجدیدنظر در ایتالیا تقاضای فرجام خواهی روبینیو را رد کرد تا محکومیت ۹ سال زندان او تایید شود.

ماجرایی که روبینیو به خاطر آن به زندان محکوم شده در سال ۲۰۱۳ رخ داده است. زمانی که روبینیوی برزیلی با پیراهن آث میلان در کشور ایتالیا بازی می‌کرد. روبینیو و ۵ نفر دیگر به فساد اخلاقی متهم شدند. بر اساس حکم دادگاه بدوی روبینیو به ۹ سال زندان و پرداخت ۵۰ هزار پوند غرامت به قربانی محکوم شد.

روبینیو بلافاصله علیه این حکم اعتراض کرد، اما دیروز دادگاه تجدیدنظر در ایتالیا اعتراض او را وارد ندانست و حکم دادگاه بدوی را تایید کرد. روبینیو دیروز اعلام کرد که دوباره علیه این حکم اعتراض خواهد کرد.

بر اساس قانون ایتالیا تا زمانی که پروسه تجدیدنظرخواهی ادامه دارد، روبینیو به عنوان محکوم به زندان نخواهد رفت. دادستان دادگاه تجدیدنظر ایتالیا دیروز در این باره گفت: " تحقیقات پرونده روبینیو دقیق و کامل است. من از نظر حرفه‌ای از رای دادگاه بسیار راضی هستم و این رضایت من بیشتر به خاطر قربانی است".

روبینیو در سال ۲۰۰۹ در ایتالیا ازدواج کرده و از این ازدواج ۲ فرزند دارد.

روبینیو در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار با ترک کشورش راهی اروپا شد. انتقال او از باشگاه سانتوس برزیل به رئال مادرید با سر و صدای زیادی همراه بود و او به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ و آینده دار دنیای فوتبال شناخته می‌شود. روبینیو در سال ۲۰۰۸ با قراردادی قابل توجه از رئال به منچسترسیتی منتقل شد. اما او در انگلیس روز‌های خوبی نداشت و به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه سابقش سانتوس واگذار شد.

در پایان همان فصل، روبینیو به آث میلان منتقل شد و در کنار ستاره‌هایی مثل زلاتان ابراهیموویچ و آنتونیو کاسانو به روسونری کمک کرد تا فاتح سری آ شود. روبینیو ۵ فصل در ایتالیا و سپس راهی چین شد و در گوانگژو اورگرانده بازی کرد.

روبینیو بعد از چین راهی ترکیه شد و مدتی در ۲ تیم سیواس اسپور و باشاک شهیر استانبول بازی کرد و در تابستان امسال دوباره به کشورش برزیل برگشت تا برای سانتوس تیم اول خود بازی کند.

منبع: شریان

کلیدواژه: روبینیو در سال ۹ سال زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی

بازدید 12 روزنامه جام جم ارگان مطبوعاتی صداوسیما از تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست نوجوان ایرانی پرده برداشت؛ تجاوزی که با ربودن این نوجوان از مقابل زمین فوتبال در جنوب تهران آغاز شده است! جزئیات تکان دهنده‌ این جنایت فجیع را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • بایرن ۲ رئال ۲ : نه، مادرید نمی‌بازد! / طبق میل کارلتو
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۹ ‌اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)