Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح از اقدام قاطع و انقلابی و به موقع قوه قضاییه در برخورد با تخلف صورت گرفته با سرباز بابلی بلافاصله به محض اطلاع از مسئله، از مقامات دستگاه قضا تشکر کرد.

سرتیپ پاسدار ابولفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با میزان، از اقدام قاطع و انقلابی و به موقع قوه قضاییه در برخورد با تخلف صورت گرفته با سرباز بابلی بلافاصله به محض اطلاع از مسئله، از مقامات دستگاه قضا به ویژه رئیس محترم و مقتدر آن تشکر و ابراز امیدواری کرد که دیگر شاهد بروز چنین برخوردهای نامبارک نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سردار شکارچی: دشمن جرئت نگاه چپ به ایران را ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروهای مسلح پرونده سرباز بابلی قوه قضاییه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیروهای مسلح پرونده سرباز بابلی قوه قضاییه نیروهای مسلح سرباز بابلی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ تشکیل پرونده برای چهره‌هایی که اهمیت عملیات وعده صادق را به مخاطره انداخته بودند/ تشریح آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل/ کشف جرم جدید در پرونده چای دبش
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد+ جزئیات | اظهارات مهم سخنگو درباره باغ ازگل و چای دبش؛ دستگاه قضایی در این پرونده‌ها تحت‌ هیچ فشاری نبود
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد