Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سلامی با بیان این‌که از دست دادن چهره‎های خدوم و دانشمند تاسف بار و خسارت زاست، گفت: دشمنان سعی دارند با ترور دانشمندان، تلاش‌های علمی آن‌ها را متوقف کنند اما نمی توانند با شهادت فخری زاده ها جلوی گسترش قدرت دفاعی و موشکی ما را بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «حسین سلامی» امروز(27آذر) در پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور که در مصلمی امام خمینی(ره) مرکز مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه ما خادم خانواده‌های شهدا و خاک پای شهیدان هستیم، بیان کرد: کسانی که سخاوت‌مندانه جوان‌ترین و رشیدترین فرزندان خود را برای دفاع از اعتبار و منزلت همه مسلمانان جهان، زره جهاد پوشاندند و آن‌ها را بدرقه کردند بدانند ما قدران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: قرآن که بیان کننده حقایق هستی است تا حدودی در حد فهم ما و بضاعت ذهنمان پرده از این اعجاز بزرگ برداشته است، بی‌شک در لحظه شهادت یک سوی نگاه شهیدان ما متمایل به همین جاذبه‌های معنوی و منزلت‌های روحانی و ملکوتی به مقامی است که شهادت به انسان‌ها می‌بخشد.

 

سردار سلامی تصریح کرد: این معامله با خدا است که شهید جان ارزشمند خود را به خداوند هدیه می‌کند و او را در جنت‌الماوا نزد خویش روزی‌خوار می‌گرداند،  این بهترین موقعیت است، رسیدن به این جایگاه معنوی میل درونی شهیدان ما است و اینها بخشی از نگاه شهیدان است که آن قدر وسیع و بالا است که شهید را تا عرش رفعت می‌بخشد.

 

وی خاطرنشان کرد: همیشه گرفتن عزت، منزلت و سعادت مسلمانان و اعتبار آن‌ها در اعماق و ژرفای آرزوهای دشمن بود، شهدا تلاش کردند تا بفهمند طراحی دشمن برای جهان مسلمانان چگونه طرحی است؟

 

سردار سلامی ادامه داد: شهدا می‌دانستند که اگر دست‌هایشان قطع نشود کافران و مشرکان و منافقان از بیش از ۱۰ هزار کلیومتر دورتر از بلاد اسلامی با تفنگ‌هایشان آمده و دست‌های ما را می‌بندند، شهیدان دست می‌دهند تا دست‌های ما باز شود، سرهایشان را به خدا عاریه می‌دهند تا این ملت و مسلمانان عالم با آرامش زندگی کنند.

 

وی اضافه کرد: در مقابل تفنگی که دشمن از ۱۲ هزار کلیومتر دورتر می‌آورد و سینه شهید ما را می‌شکافد، سربازان دشمن در خیابان‌ها و بیایبان‌های بلاد اسلامی چکمه‌پوشان پا می‌گذارند و در نیمه‌های شب درب خانه‌های مسلمانان را می‌شکنند و زن‌ها و بچه‌ها را مضطرب از خواب بیدار کرده و لوله‌های تفنگ را روی گلویشان می‌گذارند، شهدا ایستاده‌اند.

 

سردار سلامی تایید کرد: اگر شهیدان نباشند این داستان همه جا تکرار می‌شود، هواپیمایشان پرواز می‌کند، خانواده‌ها را به آسمان پرتاب می‌کند، بچه‌ها را بی مادر و مادران را بی‌فرزند می‌کند، شما بارها این تصاویر غم‌انگیز را دیده‌اید، شهدا مظاهر غیرت الهی هستند نمی‌توانند ببینند که در سرزمین‌های اسلامی به نوامیس مسلمانان تعرض شده و مردم آواره و بی‌خانمان شوند قدرت تحمل این درد را ندارند.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا نقشه راه دشمن را می‌دانند، گفت: اصلا چرا باید ایستاد؟ مگر ترک خانواده، عزیزان و جان دادن آسان است؟ این چه چیزی است که شهید را به جوش و خروش می‌آورد لباس جهاد پوشیده و می‌رود نه به امید بازگشت بلکه به امید شکست هوس‌های دشمن!!!

 

سردار سلامی بیان کرد: اما اینکه دشمن چه می‌گوید و چه می‌خواهد؟ می‌گوید نباید مستقل باشید!! باید منزوی عمل کنید،ما می گوییم موشک نداشته باشید تا شب و روز بزنمیتان، به دانش نرسید دانشمندانتان را می‌کشیم، با کسی باشید که ما می‌گوییم، می‌گویند شما حق حیات ندارید و باید با نسخه‌های ما زندگی کنید، زنانتان باید بدون حجاب آزادانه حرکت کنند و شما باید عقب بمانید،  نیازی نیست با احکام اسلامی زندگی کنید، در کل همه وجود ما را می‌خواهند!!!

 

وی عنوان کرد: آیا در مقابل این خواسته‌ها می توان شهید نشد؟  ما هم می‌گوییم شما غلط می‌کنید برای ما تصمیم بگیرید، ما مسلمانیم فقط در مقابل خدا تعظیم می‌کنیم ما آزاد و مستقل هستیم، سینه‌های ستبر مردان استواری هچون شهید سلیمانی و یارانشان اجازه نمی‌دهند که تیرهای بلا بر جان مردمان ما بنشیند.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: مردانی همچون حاج قاسم سلیمانی داشتیم که ۴۱ سال لباس جهاد را از تن بیرون نمی‌آورد و کوه به کوه بیابان به بیابان در تعقیب دشمن بود، در کشورهای ایران، یمن، بحرین، عراق،  سوریه و لبنان در میدان جهاد بود تا  جهان اسلام این‌طور حفظ شود.

 

سردار سلامی خطاب به فرزندان، همسران و والدین شهدا، تاکید کرد: به شهیدتان افتخار کنید اگر نبودند ما نبودیم، ما به دشمنان کمک می‌کنیم تا آرزوی تسلط به مسلمانان را به گورستان ببرند و افسرده‌شان می‌کنیم تا از آرزوهای پست دشت بکشند و به مردم ما کاری نداشته باشند، ما تمام لوازم شکست دشمنانمان را در اختیار داریم که منحصر به فرد است.

 

وی اذعان کرد: وجود رهبری شجاع، حکیم، نافذ برقلب‌ها و متوکل را داریم که در این شرایط سخت با آرامش و امید به آینده ایستاده و از ما حراست می‌کند، دشمن آن‌قدر که عرض اندام می‌کند قوی نیست ما دشمنان را می‌شناسیم بیش از حد خود را بزرگ می‌کند ما یک مکتب به نام اسلام داریم که امامان بزرگمان در راهش به شهادت رسیدند تا میراث برای بشریت باقی بماند، این مکتب اسلام شکست‌ناپذیر است، ما شهیدانی داریم که شبیه شان در هیچ جا یافت نمی‌شود.

 

سردار سلامی تصریح کرد: با اینکه دشمن به مردم ما فشار حداکثری آورد ولی جز تحمل ندید تا جایی که دیگر توانی برای تهدید ندارد، به لطف این خورشید(مقام معظم رهبری) و شهید سلیمانی ها و سربازانش ما هرگز در مقابل دشمن شکست نمی‌خوریم امروز می‌بینید همه آرزوها و رویاهای دشمن شکسته شدند نه آن فشار حداکثری ملت ایران را از ادامه راه منصرف کرده و نه ضجه و ناله دشمن این کشور را از گسترش قدرت دفاعی و موشکی دور می کند و نه ترور شهیدان عزیزی همچون فخری زاده این ملت را از ادامه راه پیشرفت های علمی باز می دارد.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران اعلام کرد:  شهادت سردار بزرگمان به قطع نفوذ و حضور و اتصال ایران با دنیای اسلام منجر شد همه چیز برقرار است راه را ادامه می‌دهیم و خسته هم نمی‌شویم به پیروزی هم اطمینان داریم می دانیم راه زیادی نمانده است.

 

به گزارش شبستان در پایان این مراسم؛ از آثار مربوط به شهید قاسم سلیمانی، کتاب روایتی از زندگی شهید مدافع حرم "بابک نوری هریس" و کتاب مجموعه اشعار با عنوان "ملت شهادت" در خصوص سردار سلیمانی و بسته رسانه‌ای «اقیانوس بی پایان» رونمایی شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترور فخری زاده سردار شهید قاسم سلیمانی سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جبهه مقاومت قدرت دفاعی دانشمندان هسته ای سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس هر لحظه در معرض شهادت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همکاران من در سراسر کشور هر لحظه ممکن است در معرض حملات مختلف مجرمان قرار گرفته و جان خود را در راه حفاظت از جان و مال مردم از دست داده و به شهادت برسند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند برای همه ما. شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد. شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرات تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت:  انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است ماموران ما در هر لحظه در انجام ماموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بود
  • شهید مقصودی معلمی دلسوز و وظیفه شناس بودند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است