Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلام افشون عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کار خیر این خانواده ایثارگر نوعی باقیات و صالحات برای آن مرحوم است و مردم نوعدوست استان با توجه به شرایط کنونی هزینه مراسم ختم اموات خود را صرف امور خداپسندانه می کنند.

به گفته وی مرحوم شمسی در دفاع مقدس در حمله شیمیایی عراق به شلمچه، آسیب دید و پس از آن سال‌ها در ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت ‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌اکنون ۲۲۵ زندانی جرایم غیرعمدمالی در زندان های استان بسر می‌برند که برای آزادی آنها ۵۹۸ میلیارد ریال نیاز است.

استان یزد چهار ندامتگاه برای نگهداری مددجویان زندانی دارد و هم اکنون حدود چهار هزار نفر دوره محکومت خود را در زندان سپری می کنند.

استان یزد با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۰ هزار جانباز و سه هزار و ۸۵۰ شهید دارد.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۲۱۲ نفر دیگر از مبتلایان قطعی در ۲۴ ساعت گذشته، شمار افراد متوفی قطعی به بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۵۳ هزار و ۹۵ نفر رسید.

سیما سادات لاری امروز ( پنجشنبه)  افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر  ۲۷ آذر ماه جاری بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی هفت هزار و ۴۵۳ بیمار جدید شناسایی شدند که از این تعداد هزار و ۱۴۷ نفر نیاز به بستری در بیمارستان داشتند با این حساب، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۳۸ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: تاکنون ۸۵۶ هزار و ۵۱۳ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و همچنین پنج هزار و ۶۴۵ نفر از بیماران بدحال تحت مراقبت قرار دارند.

شایع ترین علایم بیماری کووید ۱۹ تب، خستگی و سرفه خشک است، سایر علایم آن با شیوع کمتر شامل احساس درد، گرفتگی بینی، سردرد، التهاب ملتحمه، گلودرد، اسهال، از دست دادن حس چشایی یا بویایی، ظهور لکه‌های پوستی یا تغییر رنگ انگشتان دست و پاست، این نشانه ها معمولاً خفیف بوده و به تدریج شروع می‌شود، در حالی که برخی از افراد بدون احساس علایم بسیار خفیف به عفونت آلوده می‌شوند.

حدود ۸۰ درصد افراد مبتلا بدون نیاز به درمان خاصی از این بیماری بهبود می‌یابند، اما از هر پنج نفر مبتلا به کووید ۱۹ علایم یک نفر شدت می‌گیرد که دچار مشکلات تنفسی می‌شود و خطر ایجاد عوارض شدید بین افراد مسن و افرادی که سایر مشکلات بهداشتی مانند فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی و ریوی، دیابت یا سرطان دارند، افزایش می‌یابد.

ویروس کرونا عمدتا از طریق قطره‌های تنفسی ترشح شده توسط شخصی که سرفه می‌کند یا علایم دیگری مانند تب یا خستگی دارد ترشح می‌شود، اما بسیاری از افراد آلوده به کووید ۱۹ فقط علایم بسیار خفیفی از خود نشان می‌دهند. در واقع ممکن است این بیماری را از شخصی که سرفه خفیف دارد و احساس بیماری نمی‌کند، بگیرید.

برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که ویروس کرونا حتی از افرادی که هیچ علایمی ندارند قابل انتقال است و میزان انتقال از این طریق هنوز مشخص نیست که تحقیقات در این زمینه جریان دارد. 

این ویروس  دی ماه سال ۹۸ در شهر ووهان چین برای نخستین بار شناسایی و در ایران نیز اوایل اسفند ماه سال قبل گزارش شد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد دیه کشور یزد جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد دیه کشور یزد جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت ویروس کرونا ستاد دیه کشور یزد جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بهداشت و سلامت اخبار کنکور کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی گلزار شهدای جروکان با هزینه بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال انجام شد.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای جروکان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال اظهار کرد: این اقدام با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد؛ بهسازی و مرمت گلزارهای شهدا به‌منظور ماندگارسازی نام شهدا به‌عنوان میراث ملی ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به باورهای دینی و معرفی شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به‌عنوان الگو برای جوانان از مؤثرترین راهکارها به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی گلستان شهدای جروکان شامل ساماندهی قبور شهدا، کف‌سازی و بدنه‌سازی این مجموعه است، گفت: گلزار شهدا سمبل فرهنگ ایثار و شهادت است، از این‌رو حفظ و ساماندهی این پروژه یکی از الزامات و اولویت‌های پروژه‌های شهرداری است.

قاضی‌عسگر خاطرنشان کرد: در عملیات عمرانی پروژه‌های فرهنگی باید رویکرد ما خلاقانه و با اثرگذاری ارزش ترویجی باشد تا به اهدافی که در ترویج ارزش‌ها مشخص شده، دست پیدا کنیم.

کد خبر 749089

دیگر خبرها

  • علایم هشداردهنده «آرتریت پسوریاتیک»
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • تأمین سلامت افراد مهم‌ترین رکن پیشرفت جامعه‌
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی