Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کمی ماجراجویی هنگام مسافرت برای انتخاب یک هتل خوب، ممکن است هزینه و خستگی زیادی داشته باشد، اما هتل‌هایی وجود دارند که با انجام یک ماجراجویی خلاقانه خستگی مسافرت را برای چند دقیقه‌ از ذهن شما بیرون می‌کنند. هتل Clockwork در بیرمنگام انگلستان، از یک روش ورود و خوش آمد گویی منحصر به فرد استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزبانان این هتل در هنگام ورود از میهمانان با چالش اتاق فرار استقبال می‌کنند. میهمانان این هتل هم باید با کار تیمی خودشان، کلید در ورودی اتاق را در تایمی مشخص پیدا کنند. 

به محض ورود بعد از خوش آمد گویی در این هتل به شما می‌گویند که با چالشی روبه هستید و در آن به شما بسیار خوش خواهد گذشت. رئیس هتل Clockwork درباره این چالش می‌گوید:"شما در این چالش اسرارهایی را کشف کرده و به عنوان یک تیم قدرتمند با هم کار می‌کنید". او در ادامه گفت: "ما قول می‌دهیم که در هنگام شمارش معکوس ساعت، لحظه‌های خوش و خاطره انگیزی برای شما رقم بخورد و لحظات پر از خنده‌ای را داشته باشید. "البته گفتنی است اگر میهمان‌ها نتوانند کلید را پیدا کنند از ورود به این هتل منع نمی‌شوند و بعد از انجام این چالش سرآشپز برای آن‌ها یک غذای اختصاصی حاضر می‌کند.

هتل Clockwork حداکثر ۲۲ نفر ظرفیت دارد و  هر اتاق دارای یک پیشخدمت شخصی است. اتاق نشیمن دارای تلویزیون هوشمند و شومینه شکننده و همچنین منطقه آبگرم با وان آبگرم و سونا است و نرخ آن از ۱۱۰ پوند برای هر نفر شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید

اتاق مخفی شگفت انگیز که فقط افراد باهوش آن را پیدا می‌کنند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هتل لوکس هتل 5 ستاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • واکسن سرطان میزان بقا را دو برابر می‌کند
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد