Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای مجلس سنای آمریکا از حزب دموکرات پیش‌نویسی را درخصوص متوقف شدن فروش اسلحه به عربستان به کنگره ارائه کردند.

خبرگزاری میزان - دو نماینده مجلس سنای آمریکا از حزب دموکرات اقدام به ارائه یک پیش‌نویس قانونی به کنگره کردند که طبق آن فروش اسلحه به عربستان سعودی جهت مقابله با تلاش این کشور برای دستیابی به سلاح کشتار جمعی متوقف می‌شود و رییس جمهور آمریکا را نیز ملزم می‌کند هر ۳۰ روز گزارشی درخصوص جزئیات و فعالیت‌های مرتبط به انتقال تکنولوژی موشک‌های بالستیک به عربستان را که می‌توانند به موشک‌های دارای کلاهک هسته‌ای مبدل شوند، به کنگره ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین طبق این پیش نویس اگر هر گونه انتقال، خرید و یا صدور مجوز از سمت عربستان برای عناصری که در ساخت سلاح کشتار جمعی کاربرد دارند، به اقبات برسند، فروش اسلحه به این کشور متوقف خواهد شد و در ادامه این پیش نویس از وزرای خارجه و انرژی آمریکا درخواست شده است تا گزارش دوره‌ای از استراتژی واشنگتن به منظور متوقف کردن رقابت دستیابی به سلاح کشتار جمعی در منطقه ارائه کند.

بیشتر بخوانید: پمپئو: فروش تسلیحات به عربستان مطابق قوانین انجام شده است

انتهای پیام/

برچسب ها: کنگره آمریکا عربستان سعودی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنگره آمریکا عربستان سعودی فروش اسلحه پیش نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد

 محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • عربستان پیش‌نویس قطعنامه آتش‌بس در غزه را به سازمان ملل می‌برد
  • آمریکا بعد از جنگ ویتنام چنین اعتراضانی ندیده است/ ادامه اعتراضات تا توقف کشتار در غزه
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه و توقف کار پمپ بنزین‌ها
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد