Web Analytics Made Easy - Statcounter

این دیدار در استادیوم ۱۵ هزار نفری امام خمینی (ره) اراک و در هوای بارانی برگزار شد که با نتیجه یک بر صفر به نفع آلومینیوم اراک به پایان رسید و تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار تن به شکست در خانه حریف داد.

تیم آلومینیوم اراک در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با ترکیب «حسین پورحمیدی»، «رامتین سلیمان‌زاده»، سید «مهدی حسینی»، «مصطفی احمدی»، «محمد علی‌نژاد»، «شاهین توکلی»، «پوریا آریاکیا»، «میرمهدی قریشی»، «اسماعیل شریفات»، «حامد پاکدل» و «سعید باقرپسند»، مقابل تیم صنعت نفت آبادان حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم صنعت نفت آبادان نیز در این بازی مقابل حریف میزبان با ترکیب «فرزین گروسیان»، «محمد اهل شاخه»، «محمد طیبی»، «علی عبدالله زاده»، «حسین ساکی»، «عبدالله ناصری»، «محمود مطلق زاده»، «محمدرضا غبیشاوی»، «طالب ریکانی»، «فاخر تهامی» و «رضا خالقی‌فر» وارد میدان شد.

در دقایق ابتدایی این بازی، شاگردان رسول خطیبی بیشتر از بازیکنان حریف صاحب توپ و میدان بودند و در دقیقه ۱۷ این دیدار یک موقعیت خوب گلزنی برای آلومینیوم اراک ایجاد شده که به ثمر ننشست و از دست رفت.

در دقیقه ۲۰ این بازی، «علی عبدالله زاده» از تیم صنعت نفت آبادان از داور وسط نخستین کارت زرد این دیدار را دریافت کرد.

نیمه نخست این بازی پس از ۲ دقیقه وقت اضافی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقایقی از نیمه دوم این بازی نگذشته بود که «حامد پاکدل» از آلومینیم در دقیقه ۴۸ این بازی، نخستین و تنها گل این دیدار را وارد دروازه حریف کرد.

در دقایق ۷۵ به بعد این بازی نفتی ها بازیکنان آلومینیوم را بیشتر از دقایق ابتدایی در فشار قرار دادند و در تلاش برای نتیجه تساوی بودند اما ضربات آن‌ها در دروازه حریف کاساز نبود.

داور وسط چهار دقیقه وقت اضافی برای این بازی در نیمه دوم اعلام کرد و لحظه پایانی این بازی یکی از بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان توپ را وارد دروازه آلومینیوم کرد اما از سوی داور آفساید اعلام شد و این گل مورد قبول قرار نگرفت و بازی با نتیجه یک بر صفر به نفع آلومینیوم اراک به پایان رسید.

«ایمان کهیش» به همراه «سعید قاسمی» و «مهدی عالیقدر» قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

«محمدجواد عباسی»، «محمد ایرانپوریان»، «محسن ربیع خواه» و «مرتضی آقاخان» از تیم آلومینیوم اراک و «حکیم نصاری» از تیم صنعت نفت آبادان به‌دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشتند.

تا قبل از آغاز هفته هفتم لیگ برتر فوتبال خلیج فارس کشور، تیم آلومینیوم اراک با ۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی مسابقات قرار داشت و تیم صنعت نفت آبان با ۱۱ امتیاز و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در رده دوم این جدول قرار داشت.

تیم آلومینیوم اراک در هفته قبل رقابتها، پیکان را در تهران متوقف کرد و نفتی ها هم در بازی گذشته خود در خانه با نتیجه ۲ بر یک گل گهر را مغلوب کرده بودند.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی لیگ برتر فوتبال اراک استان مرکزی لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور تیم صنعت نفت آبادان تیم آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون در لحظات باقی‌مانده از دیدار رم مقابل اودینزه که مجددا صورت گرفت و از دقیقه 73 به بعد برگزار شد، در جمع نفرات اصلی جالوروسی حضور یافت و در شب برتری مهم تیمش توانست عملکرد خوبی داشته باشد.

ستاره ایرانی رم در حالی در لحظات کوتاه مدت باقی‌مانده از بازی نیمه کاره جالوروسی و اودینزه در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا به میدان رفت که در دقیقه 85 نزدیک بود با توپ‌ربایی از مدافع حریف گلزنی کند، اما فرار سریع و شوت محکم او را گلر حریف مهار کرد.

سردار آزمون که سه شب قبل در مسابقه مقابل بولونیا حضور تعویضی در زمین داشت و موفق به گلزنی شد، امیدوار بود در دومین بازی پیاپی برابر اودینزه هم این کار را انجام بدهد که گلر حریف مانع او شد ولی با این وجود عملکرد موثری ارائه داد.

تیم رم که پیش از شروع مجدد بازی و در مسابقه‌ی قبلی برابر اودینزه به تساوی یک بر یک رسیده بود، با فشار حملات خود موفق به گلزنی در دقیقه 5+90 روی ارسال پائولو دیبالا از جناح چپ و ضربه سر بریان کریستانه شد تا سردار آزمون که مقابل تیرک دوم جای‌گیری داشت، فریاد شادی سر بدهد.

فریاد سردار آزمون در لحظه گل لحظه آخری و برتری دو بر یک رم مقابل اودینزه و نحوه شادی او پس از این دیدار سوژه صفحات مجازی رسمی جالوروسی شده و دو عکس او جلب توجه زیادی می‌کند.

دیگر خبرها

  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)