Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد دستورانی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان در بیست و نهمین اجلاس ویدئو کنفرانسی استانی نماز با موضوع پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به محدودیت‌های ایجادشده برای ۹ هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر در استان جشن تکلیف به‌صورت غیرحضوری برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم از طریق سیمای استان در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه پنج هزار دانش‌آموز دختر و چهار هزار و ۸۰۰ دانش‌آموز پسر در سال تحصیلی جاری به سن تکلیف رسیدند، افزود: شعار بیست و نهمین اجلاسیه سراسر نماز در سمنان پیوند خانه، مدرسه و مسجد است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح پیوند خانه، مدرسه و مسجد ۶۲۰ مدرسه در استان که هم‌جوار با مسجد بودند ساماندهی شدند، تصریح کرد: این در حالی است که ۱۵۰ نمازخانه مدارس نیز در طول سال تحصیلی ۹۸ و ۹۹ با همکاری اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان تجهیز شده است.

دستورانی از برگزاری مسابقات فرهنگی و قرآنی با موضوع نماز در استان خبر داد و گفت: طرح امیدان و مشاوران مذهبی که با همکاری بسیج و سپاه در حوزه تربیت دانش‌آموزان برای اقامه نماز از دیگر اقدامات این نهاد بوده است.

او بابیان اینکه در سال تحصیلی جدید ۵۰ هزار نفر از در مسابقات قرآنی شرکت کردند، افزود: پویش نماز جماعت در خانه با توجه به شرایط کرونایی از دیگر برنامه‌های آموزش‌وپرورش است که بر این اساس دانش‌آموزان با اقامه نماز جماعت همراه با اعضای خانواده در این پویش مشارکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان با اشاره به برگزاری پیش اجلاسیه نماز در استان بیان کرد: در این راستا یک هزار و ۵۰۰ محتوای فرهنگی، ادبی و هنری با موضوع نماز توسط دانش‌آموزان تولید و منتشرشده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن تکلیف آموزش و پرورش آموزش وپرورش دانش آموزان دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ استاندارسمنان در نخستین جلسه شورای عشایری استان سمنان در سالجاری گفت: ازمحل مالیات برارزش افزوده بیست وپنج میلیاردتومان به عشایر در سال گذشته اختصاص یافته است و تلاش می‌شود امسال نیز خدمات بهتری به عشایراستان ارئه شود.
سیدمحمدرضا هاشمی پایش ممیزی را جهت تعیین تکلیف مراتع میان بند خاطر نشان کرد و گفت: قیمت گذاری برای فاقدان ممیزی نیز با حضورکارشناس انجام‌شود.
استاندار راه اندازی فروشگاه‌های محصولات عشایری را یادآور شد و افزود:با تعیین تکلیف دو واحد جدید تولید کننده نهاده‌های دامی تامین نهاده‌های دامی برای عشایر آسانتر می‌شود.
سیدمحمدرضا هاشمی اطلاع رسانی پیامکی بارندگی‌ها به عشایر را هم از دستگاه‌های مربوط خواستارشد.
با حضور اعضای شورای عشایری استان سمنان نحوه ارائه خدمات درمسیرکوچ و استقرارگاه‌های عشایر بخصوص در موضوعات آبرسانی و نگهداری راه و حمل ونقل ومدیریت کوچ درمناطق میان بندو ییلاق بررسی شد.
در این جلسه نمایندگان عشایر هم در خصوص مشکلات مراتع، تامین نهاده‌ها، نقدینگی، دریافت تسهیلات توضیحاتی مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد