Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یوسفی جمارانی در گفتگو با خبرنگار مهر از وقوع حادثه انفجار در روستای «علی آباد» پاکدشت خبر داد و افزود: به محض اطلاع از این حادثه ستاد مدیریت بحران شهرستان پاکدشت به محل حادثه اعزام و عملیات امداد و نجات افرادی که زیر آوار قرار داشتند آغاز شد.

وی با بیان اینکه علت اولیه این حادثه جمع شدن گاز در فضا و انفجار بوده است، گفت: علت دقیق پس از جمع بندی اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پاکدشت گفت: بلافاصله ایمن سازی ساختمان‌های اطراف محل انفجار انجام شد و جای نگرانی در این خصوص نیست.

وی همچنین از محبوس شدن احتمالی افراد دیگری زیر آوار نیز خبر داد و گفت: چند نفر از زیر آوار خارج شدند، اما همچنان احتمال محبوس بودن دو نفر دیگر زیر آوار وجود دارد، که نیروهای امدادی در حال تلاش برای آوار برداری و یافتن افراد احتمالی هستند.

کد خبر 5098442

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی یوسفی جمارانی فرمانداری پاکدشت انفجار گاز ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شب یلدا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی شهرستان کرج آلودگی هوا هفته پژوهش عکس استانها زیر آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم

یک قطار باری حامل بنزین و پروپان در مرز دو ایالت آریزونا و نیومکزیکو از ریل خارج شد و آتش گرفت. 

آسوشیتدپرس گزارش داد این حادثه بعد از ظهر روز جمعه ۲۶ آوریل در منطقه لوپتون رخ داد. هیچ گزارشی از تلفات حادثه وجود ندارد. با این حال با توجه به شدت بحران احتمال کشته یا زخمی شدن عده‌ای وجود دارد.

به گفته پلیس محلی، در مجموع شش واگن در آتش سوخت. این انفجار تردد در بزرگراه بین ایالتی که یک مسیر کلیدی برای تردد بار است، محدود کرد.

لنا کنت، سخنگوی راه‌آهن BNSF گفت که کارکنان این شرکت در محل حضور دارند و در حال جمع آوری بقایای واگن‌های سوخته هستند. 

علت خروج از ریل در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم
  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد