Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم صیامی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان دو و میدانی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بانوان با استعداد و توانمند بسیاری برای موفقیت و کسب مدال در کشور وجود دارد به گونه ای که فدراسیون هم اکنون توجه خاصی به ورزش های دوومیدانی بانوان در استان ها دارد تا ورزشکاران توانمند از دل استان ها را به تیم ملی معرفی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین فدراسیون در این راستا، کمیته بانوان را راه اندازی کرده است تا با برقراری ارتباط خوب با نایب رییس هیات های دوومیدانی در استان ها، استعدادیابی موثری در رده های سنی نوجوانان و جوانان داشته باشد.

صیامی با اشاره به آماده سازی ورزشکاران ملی پوش در اوضاع کرونایی خاطرنشان کرد: با توجه به این وضعیت، شرایط برگزاری اردوی تیم ملی به‌صورت گروهی فراهم نیست و ورزشکاران تیم ملی با رعایت تمامی دستورات بهداشتی در استان ها به آماده سازی خود برای مسابقات می پردازند.

وی با اشاره به کسب ۲ سهمیه المپیک پیش رو تصریح کرد: احسان حدادی و حسن تفتیان دو سهمیه المپیک توکیو را بهصورت قطعی به‌دست آورده اند ولی مهدی پیرجان نیز شانس حضور در المپیک را دارد.

 رییس فدراسیون دو و میدانی با بیان اینکه خراسان شمالی زیرساخت خوبی برای توسعه این رشته ورزشی دارد، یادآور شد: با توجه به اینکه به لحاظ سخت افزاری این استان ظرفیت خوبی چون استادیوم ورزشی ۱۹ مهر دارد، بنابراین توجه فدراسیون به بخش نرم افزاری ورزش دو و میدانی استان چون آموزش مربیان و برگزاری دوره های آموزشی بین المللی متمرکز خواهد شد زیراکه مهم ترین حوزه ورزش قهرمانی توجه به مربیان است.

در این آیین از ستایش یزدانی و تینا ناصری از قهرمانان دو و میدانی استان در رده سنی نوجوانان قدردانی شد.

نشست با استاندار خراسان شمالی و ورزشکاران رشته دوومیدانی استان از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس فدراسیون دوومیدانی کشور به خراسان شمالی است.

برچسب‌ها بجنورد فدراسیون دو و میدانی خراسان شمالی المپیک توکیو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد فدراسیون دو و میدانی خراسان شمالی المپیک توکیو بجنورد فدراسیون دو و میدانی خراسان شمالی المپیک توکیو اخبار کنکور خراسان شمالی دو و میدانی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!

ورزش ایران برای کسب طلا در پاریس به کشتی دل بسته است اما رییس فدراسیون کشتی می‌گوید که  المپیک سخت است و اگر موفق شویم فقط یک مدال طلا هم بگیریم واقعا هنر کردیم!"

به گزارش تابناک ورزشی؛ مراسم تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ صبح امروز با حضور سید ابراهیم رییسی رییس جمهور و کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در سالن اجلاس برگزار شد.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ورزش هنوز در بین مسوولان جای واقعی خودش را پیدا نکرده است. همیشه از قدیم به ورزش نگاه ابزاری شده است اما من به شما قول میدهم اگر این نگاه ابزاری از روی ورزش برداشته شود اثرات مثبت و با برکت آن را خواهیم دید.

وی افزود: البته آقای رییسی همیشه به رشته کشتی لطف دارند اما این انتظار وجود دارد که بدنه کل دولت این توجه را به ورزش داشته باشند چرا که ورزش فقط قرمزته و آبی‌ته نباید نباشد.

دبیر در مورد نتیجه احتمالی کشتی فرنگی و آزاد در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس عنوان کرد: در المپیک ما اگر بتوانیم فقط یک مدال طلا بگیریم کلاه‌مان را بالا می اندازیم. فرقی ندارد فرنگی باشد یا آزاد همین که یک مدال طلا بگیریم هنر کردیم.

رییس فدراسیون کشتی در پایان در واکنش به تصمیمی که برای حسن یزدانی و انتخابی او با کامران قاسم پور گفت: اجازه بدهید در این مورد به موقع صحبت خواهم کرد.

صحبت‌های رئیس فدراسیون کشتی درباره تعداد مدال طلای ایران در المپیک درحالی مطرح شده که دو قهرمان سنگین‌وزن جهان در کشتی آزاد و فرنگی ایرانی هستند. محمدرضا گرایی، کشتی‌گیر طلایی ایران در المپیک توکیو نیز در پاریس حضور دارد. همچنین حسن یزدانی دارنده دو طلا و نقره المپیک هم شانس حضور در این مسابقات را دارد.

دبیر درحالی گرفتن یک طلا در المپیک را «هنر کردن» دانسته که کشتی ایران در هر یک از المپیک‌های توکیو و ریو یک طلا، یک نقره و دو برنز گرفته بود و در المپیک لندن هم چهار طلا، یک نقره و یک برنز کسب کرده بود.

 

دیگر خبرها

  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • حسن یزدانی کجاست؟