Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

بررسی وضعیت صندوق پالایش یکم

سلام

خواهشمندم در مورد اوضاع پالایش یکم پیگیری مناسب داشته باشید. این همون صندوقه که ما با کلی وعده و تبلیغ رسانه های ملی خریدیم حالا تو ضرر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاجزانه خواهش میکنم صدای ما رو به گوش مسئولین برسونید. بعد از چند ماه انتظار ضرر سهم ما شد . یکی به داد ما برسه بابا به خدا پولمون رو از تو جوب نیاوردیم. یکی کمک کنه

پیگیری درصد جانبازی ایثارگران

با سلام. اینجانب محمد چماچم دارای کارت ایثارگری و مدت حضور 21 ماه در جبهه را دارم. جهت اختصاص درصد جانبازی پس از تکمیل فرم و معاینه توسط پزشک در بیمارستان شهید نیاکی اهواز چون در لشگر 21 حمزه خدمت کرده بودم و تیپ و گردان محل خدمتم به شهرستان میانه رفته بود بیش از یک سال پیش از محل سکونتم در دزفول عازم میانه شدم که بیش از 20 ساعت در راه بودم. ولی متأسفانه روی کاغذ کوچکی که پشت شیشه چسبانده بودند نوشته شده بود ( بنا به دستور از پذیرفتن مدارک جهت تعیین درصد جانبازی معذوریم. )

حالا بعد از گذشت بیش از هجده ماه هنوز این دستور پا بر جاست و لغو نشده و هیچکس پاسخگو نیست و  این در حالیست که روز به روز بر سن ما اضافه می شود و معلوم نیست که عمر ما کفاف استفاده از این تسهیلات را خواهد داشت یا نه

خواهشمندم - استدعا دارم - التماس می کنم پیگیری کنید

موتور سیکلت

سلام موتور سیکلت هندا 125سی سی قبل از مریضی کورونا تو بازار 3میلیون تومان بود الان من رفتم یک موتور ازهمین مودل بخرم می گن 30میلیون تومان قیمت یک موتور سیکلت 10 برابر شده است چه کسی پیگیری می کنه

تعویق آزمون فراگیر

سلام با توجه به شيوع کرونا و تعداد بالای شرکت کنندگان آزمون استخدامی فراگير هشتم و تعويق آزمون استخدامی ايران خودرو ،وکالت و قضاوت از شما تقاضای پيگيری جهت موکول شدن زمان آزمون به اسفند ماه رو داريم

قرعه کشی  سایپا

خواهر اینجانب در قرعه کشی سایپا خودرو نیسان زامیاد بعد از چند باره ثبت نام  اسمش انتخاب شده بعد از اینکه واسه واریز مبلغ به کافی نت  مراجع نمودم پیام شرکت سایپا اینه که مدل خودرو را باید مدل ۹۸ در سال ۱۴۰۰ تحویل بگیری لطفا رسیدگی شود

عدم واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مرحله چهارم

سلام و عرض ادب .

از عوامل و دست اندرکاران باشگاه خبرنگاران جوان عاجزانه خواهشمندیم لطفا علت واریز نکردن وام ازدواج فرزندان بازنشستگان مرحله چهارم رو از مدیریت محترم صندوق بازنشستگی کشوری جویا بشین چون قرار بود اواخر آبان ماه سال جاری پرداخت بکنند که نکردن .

پیگیری استخدامی

لطفا موضوع استخدامی بچه های ذخیره بنیاد شهید برای آزمون استخدامی کارکنان دستگاه قضا رو پیگیری کنید

هیچکس جوابگوی ما نیست

پیگیری ثبت نام خودرو

با سلام وخسته نباشد ما ۱۲ باری می شه که خودرو ثبت نام کردیم تا حالا در نیومد خواهشا پیگیری کنید که آیا تو ثبت نام ما مشکل داره کد کاربری و رمز عبور گرفتیم تو سایت ثبت نام کردیم نمیدونم ایراد از ثبت نام ماست اگه می شه نحوه ثبت نام صحیح رو تو سایت توضیح بدین نمی دونم موقع بررسی ما از لیست قرعه کشی خارج می شیم. ممنون از پیگیری های شما.

لغو درخواست کارت سوخت

من دیروز بعد دوماه برای کارت سوخت المثنی اقدام کردم.کارتمو قبل گرفته بودم و فک می کردم گم شده.ولی امروز پیدا کردم.ایا می تونم درخواستم را لغو کنم.و از همین کارت استفاده کنم.خواهش میکنم پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری کنید ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند