Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:05:13 GMT

کشف ۷۵۰ کیلو مکمل بدنسازی تقلبی در مرکز تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۵۹۲۷

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری از دستگیری تولید کننده مکمل‌های بدنسازی تقلبی و کشف ۷۵۰ کیلو مکمل قلابی در ناصر خسرو خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: با کسب خبری مبنی بر تولید و توزیع مکمل‌های بدنسازی تقلبی توسط متصدی یک واحد صنفی در محدوده کلانتری ۱۱۳ بازار تیمی از مأموران عملیات این کلانتری بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حاکی از صحت خبر دریافتی داشت و با هماهنگی‌های قضائی روز گذشته تیمی از مأموران کلانتری بازار به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از آن مکان، موفق شدند ۷۵۰ کیلو مکمل بدنسازی در بسته‌های ۵۰ کیلو که توسط متهم تهیه شده به صورت فله‌ای آماده برای فروش بود، کشف کنند.

سرکلانتر هفتم عنوان داشت: علاوه بر مکمل‌های کشف شده مقادیر فراوانی مواد شیمیایی، آرد برنج، رنگ و اسانس برای تولید مکمل‌ها و همچنین تعدادی برچسب و پاکت بسته بندی جعلی با برندهای خارجی و قوطی‌های خالی، کشف شد.

سرهنگ جلیلیان خاطر نشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی انتقال یافت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای قانون انتخابات ریاست جمهوری کشف مکمل تقلبی تهران لایحه بودجه 1400 لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای قانون انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد

محمد پورکیانی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، طی حکمی از سوی عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، محمد پورکیانی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام منصوب شد.

پورکیانی سابقه سرپرستی و دبیری فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را در کارنامه دارد.

ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • از ۱۰ برند رژ لب تا مکمل تقویتی مو ؛ این محصولات را نخرید، تقلبی است 
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان