Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد سال فوتبال جهان از جایزه ای که برده می گوید. 

روبرت لواندوفسکی به عنوان  بهترین بازیکن سال 2020 انتخاب شد. 

به گزارش طرفدرای و به نقل از توئیتر رسمی بایرن مونیخ، روبرت لواندوفسکی در مراسم د بست که امشب به صورت آنلاین برگزار شد، عنوان بهترین بازیکن سال 2020 فوتبال جهان را از آن خود کرد. مهاجم لهستانی برای اولین بار است که این جایزه را از آن خود می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لواندوفسکی در مصاحبه خود در این خصوص گفت: 

سال پرشور و مهیجی بود. ماندن در بالاترین سطح همیشه کار دشواری است اما ما می خواهیم که آن را انجام دهیم. از کادرفنی و هم تیمی هایم تشکر می کنم، بدون آنها این هیچ وقت نمی توانستم این کار را انجام دهم. سخت است که کلمات درست را پیدا کنم؛ خیلی افتخار می کنم، همه ما افتخار می کنیم چون این جایزه ای برای تمام تیم است. بردن چنین جایزه ای پس از سال ها حضور در بایرن مونیخ خیلی خاص و ویژه است. امیدوارم بتوانیم اینجا یک سلسله تشکیل دهیم، بازیکنان جوان خوبی در تیم مان داریم. اینکه چه تعداد جام برده ام اهمیتی ندارد، هرگز کافی نخواهد بود. از همین حالا به فکر جام های بعدی هستم؛ این ذهنیت من و البته تمام تیم است. امیدوارم بتوانیم کسب جوایز بعدی را  کنار هواداران جشن بگیریم. 

بیشتر بخوانید:

واکنش کریستیانو رونالدو در لحظه انتخاب لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن سال 2020 / عکس

روبرت لواندوفسکی بهترین بازیکن سال 2020 جهان

بهترین فوتبالیست سال 2020؛ کریستیانو رونالدو در رده دوم، لیونل مسی سوم

تیم منتخب سال 2020 جهان معرفی شد

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بهترین بازیکن سال 2020 روبرت لواندوفسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد