Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبادالله کنجوریان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل استفاده نکردن از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در دورهمی های شبانه و خانوادگی امکان برگشت شهرستان هرسین به وضعیت قرمز و افزایش تعداد مبتلایان وجود دارد.

وی از احتمال بالای ابتلای افراد سالخورده به کرونا ابراز نگرانی کرد و افزود: براساس سنت ها معمولا خانواده ها در شب یلدا به منزل بزرگان و ریش سفیدان فامیل مراجعه می کنند و این دورهمی امکان ابتلای همه افراد حاضر در مهمانی بویژه افراد سالمند را فراهم می کند به همین دلیل از مردم دارالمومنین هرسین خواهش می کنیم مراسم شب یلدا را برگزار نکنند و یا در صورت امکان به صورت مجازی با نزدیکان خود دیدار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنجوریان گفت: اگر شب یلدا توسط مردم مدیریت نشود ممکن است در هفته اول دی ماه وارد پیک زمستانی و ورود به حالت قرمز برگشت ناپذیر شویم و به ناچار و خلاف میل باطنی، طرح تعطیلی کامل بازار را بدون هیچ گونه اغماضی اجرا کنیم.

جریمه ۷۴۶ خودرو

️فرماندار هرسین با اشاره به ادامه منع ترددهای شبانه در این شهرستان تصریح کرد: منع تردد شبانه همچنان در شهرستان هرسین اجرا می شود و در همین راستا تاکنون ۷۴۶ خودرو جریمه یک میلیونی، ۲۰۰ و ۵۰۰ هزار تومانی شده است.

کنجوریان همچنین از انتقال ۱۴ دستگاه خودرو به پارکینگ خبر داد و افزود: ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به شهرستان هرسین همچنان با جدیت توسط نیروی انتظامی و راهور اجرا می شود.

فرماندار هرسین در بخش دیگری از سخنانش در خصوص روند اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان گفت: از ابتدای شروع این برنامه تاکنون بیش از ۹۰۰ مورد بازرسی از اصناف فعال سطح شهرستان انجام و بیش از ۶۰ مورد اخطاریه کتبی به علت نقض پروتکل های بهداشتی صادر شده و نیز حدود ۱۸ واحد صنفی هم به مراجع قضایی معرفی شده اند.

کنجوریان با بیان اینکه ۱۳۹ نفر در قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان هرسین فعالیت دارند، از اصناف خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری با تیم نظارت و پایش طرح شهید سلیمانی، محیطی امن را برای مراجعه مردم فراهم کنند.

او افزود: ️بازرسی از واحدهای صنفی توسط کارشناسان مرکز بهداشت و با همکاری داوطلبان هلال احمر و بسیج اصناف هم در راستای راهبرد شماره یک تشدید نظارت بر پروتکل های بهداشتی و اعمال قانون همچنان ادامه دارد.
شهرستان هرسین با ۸۵ هزار نفر جمعیت در ۴۴ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.  

برچسب‌ها ویروس کرونا هرسین کرمانشاه محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرسین کرمانشاه محدودیت های کرونا ویروس کرونا هرسین کرمانشاه محدودیت های کرونا اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی شهرستان هرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان