Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام که صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه مرز مهران به عنوان مهمترین مرز زمینی کشور در بحث تردد زوار اربعین شناخته می‌شود، ایمن سازی محورهای منتهی به مرز جزو اولویت‌های کاری اداره کل راهداری استان است.

وی عنوان کرد: فعالیت‌های ایمن سازی محورهای منتهی به مرز مهران هر ساله انجام می‌شود و در سال جاری نیز اقدامات بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۴۵۰ کیلومتر از راه‌های مهم استان از جمله مسیرهای منتهی به مرز مهران لکه گیری شده است، گفت: بیش از ۲۰۰ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی نیز روکش آسفالت و دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر از مسیرهای ارتباطی استان خط کشی شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام عنوان کرد: جداسازی مسیرهای چهارخطه منتهی به مرز مهران، نصب تابلو، روشنایی در این مسیرها و…از دیگر اقدامات راهداری برای ایمن سازی محورهای اربعین و منتهی به مرز مهران در استان بوده است.

وی افزود: حذف نقاط حادثه خیز در محورهای منتهی به مرز مهران دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های اداره کل راهداری است.

وی با اشاره به اینکه تکمیل چهارخطه کردن محور ایلام برای اربعین سال آینده جزو اولویت‌های استان است، گفت: تکمیل این مسیر در سه قطعه در حال انجام است.

رضایی بیان کرد: در قالب طرح ابرار (ساخت راه‌های اولویت دار در روستاهای کشور) ۳۸ کیلومتر راه راه‌های روستایی در قالب هفت پروژه به استان ایلام ابلاغ شده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان برای عملیات راهداری در طول شبکه راه‌های استان شامل سه هزار و ۲۰۰ کیلومتر هزینه شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به اینکه سه برنامه مهم برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان ایلام در راهداری استان تعریف شده است، عنوان کرد: این برنامه‌ها شامل حذف نقاط حادثه خیز در محورهای ارتباطی استان، نگهداری و حفظ راه‌های موجود در استان و توسعه و ارتقای راههای ارتباطی استان است.

کد خبر 5098524

منبع: مهر

کلیدواژه: راهسازی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اربعین حسینی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا شب یلدا کرمانشاه بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قاسم سلیمانی گرگان شهرستان کرج آلودگی هوا عکس استانها هفته پژوهش محورهای منتهی به مرز منتهی به مرز مهران ایمن سازی محورهای استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه ایمن شد.

در راستای تحقق اجرای طرح های عمرانی شهرداری منطقه پنج، پروژه ایمن‌سازی و مرتفع‌سازی دیوارها و کانال‌های سنگی سطح منطقه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از سوی حوزه معاونت فنی و امور زیربنایی منطقه ۵ ارومیه در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • فعالیت ۵۲ اکیپ راهداری در محورهای استان همدان
  • ایمن‌سازی دیواره‌های سنگی کانال‌های مستعد ایجاد حادثه در سطح منطقه پنج ارومیه
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • آماده‌باش ۴۰۰ راهدار لرستانی با هشدار نارنجی هواشناسی
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی