Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@06:24:51 GMT

۱۴ پروژه عمرانی حوزه بسیج قشم افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۷۲۴۰

۱۴ پروژه عمرانی حوزه بسیج قشم افتتاح شد

گروه استان‌ها– جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم از افتتاح ۱۴ پروژه عمرانی با افزون بر ۱۸ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان قشم خبر داد. - اخبار استانها -

بهمن سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: ساختمان حوزه مقاومت بسیج حضرت نبی اکرم (ص)، بازسازی ساختمان پایگاه‌ بسیج، بازسازی و تعمیر ساختمان حوزه‌های مقاومت و بازسازی و تعمیر مهمانسرای بسیج از محل 18 میلیارد و 550 میلیون ریال هزینه مربوط به 14 پروژه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تعمیر منازل مسکونی سازمانی، بازسازی انبارهای ستاد ناحیه، بازسازی و تجهیز دو سوئیت در جزیره هنگام هم بخش دیگری از پروژه‌های انجام شده می‌باشد.

به گفته جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، ایجاد پارکینگ خودرویی، ساخت و تجهیز کارواش صنعتی، ساخت سکوی تیراندازی و سایبان میدان تیر اردوگاه قدس، راه‌اندازی یگان شناوری حوضچه سپاه، تعمیر و تجهیز حسینیه شهید سلیمانی، ساختمان اداری در اردوگاه قدس و بازسازی حوزه بسیج صاحب‌الزمان(عج) هم بخش دیگری از 14 پروژه‌ای است که روز گذشته با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در نقاط مختلف این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

2200 بسته معیشتی بین نیازمندان کرونایی قشم توزیع شد +‌ فیلمطرح شناسایی خانه به خانه مبتلایان کرونا در قشم آغاز شدسپاه قشم باند تولید و توزیع مشروبات الکی ‌را متلاشی کرد/کشف 10 هزار و 380 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز

انتهای پیام/7558/ ز

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۷۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت