Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:14:16 GMT

اطلاعیه شماره ۸ نمایشگاه مجازی کتاب تهران منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۷۵۷۴

اطلاعیه شماره ۸ نمایشگاه مجازی کتاب تهران منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به‌عنوان برگزارکننده نمایشگاه مجازی کتاب تهران، هشتمین اطلاعیه حضور ناشران در این‌رویداد را صادر کرد. این‌موسسه پیش از این، هفت اطلاعیه در خصوص نمایشگاه‌های مجازی کتاب صادر کرده بود و این اطلاعیه هشتمین اطلاعیه درباره این نمایشگاه است.

طبق هشتمین اطلاعیه منتشرشده در این‌باره، پروانه نشر یا جواز کسب ناشران برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران باید تا پایان بهمن ماه سال جاری معتبر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرجع تشخیص اعتبار و صدور پروانه نشر، دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.  همچنین کتاب هایی که از سال ۱۳۹۶ به بعد منتشر شده باشد قابلیت نمایش و فروش در نمایشگاه مجازی کتاب تهران را خواهند داشت.

همچنین کتاب‌هایی که تا پایان آذرماه سال جاری اعلام وصول شده باشند در نمایشگاه مجازی کتاب تهران قابل عرضه و فروش خواهند بود. ناشران متقاضی حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران ضروری است نسبت به افتتاح حساب در بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل نمایشگاه مجازی کتاب تهران اقدام کنند.

ناشران ملزم‌اند برای کنترل اطلاعات کتاب‌های خود به سامانه خانه کتاب و ادبیات ایران مراجعه و نسبت به اعلام وصول کتاب ها اقدام کنند.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران، نیمه دوم دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 5098559 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران کتاب پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی انتشارات سروش هفته پژوهش علوم انسانی ادبیات کودک و نوجوان ترجمه ویروس کرونا سازمان سمت قاسم سلیمانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سوریه نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»

برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران با حضور بیش از ۲۳۰۰ تاجر و سرمایه گذار بین المللی از ۱۰۳ کشور دنیا، آن هم پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل، به اذغان مهمانان خارجی این نمایشگاه از امنیت بالای سرمایه گذاری در ایران حکایت دارد. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- اکسپو 2024، «نمایش امنیت» ایران 

2-استقبال کم‌سابقه سرمایه‌گذاران 103 کشور از ایران‌اکسپو2024 

3- اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم 

4- اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی 

5- شگردهای دانشگاه‌ها برای سرکوب دانشجویان معترض در آمریکا 

6- برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم 


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۷/ اکسپو در «خانه امن»
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • تحلیل وضعیت نشر کتاب‌های حوزه پزشکی
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید