Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم والیبال سایپا ابراز امیدواری کرد، دور برگشت لیگ برتر والیبال به صورت متمرکز برگزار شود. - اخبار ورزشی -

امیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل شهرداری ورامین در بازی معوقه لیگ برتر و حساسیت‌های این بازی اظهار داشت: دو ست را خیلی ساده بردیم، ولی بازیکنان ما در ست سوم، کمی بازی را رها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شد تا تیم ورامین به بازی برگردد و عملکرد خیلی خوبی هم داشتند. به سرمربی تیم شهرداری ورامین به خاطر آماده کردن چنین تیمی تبریک می‌گویم.

شاگردان تراویتسا قهرمان لیگ والیبال تونس شدند

پاسور تیم والیبال سایپا درباره بازی نخست تیمش با سرمربیگری ناصر شهنازی گفت: ترکیب تیم تغییری نکرده است و جابه‌جایی‌های مختصر داشتیم. در این زمان کوتاه، نمی‌توان توقع تغییرات عمده و اساسی در ترکیب و نحوه بازی تیم داشت.

حسینی راجع به اختلافی که در ست سوم بین بازیکنان شهرداری ورامین و داور بازی پیش آمد که منجر به وقفه طولانی در مسابقه شد، اظهار داشت: به نظر من حق با تیم شهرداری بود. ناظر بازی این حق را دارد که نتیجه بازی را عوض کند. حق‌بین با قدرت و جسارت از این حق خود استفاده کرد و به درستی، پوئن حساس ست را تغییر داد.

پاسور پیشین تیم ملی ادامه داد: ای کاش به خاطر این بازی که همیشه حساس بوده است و به نوعی دربی به حساب می‌آید از داور قوی‌تری استفاده می‌کردند. در این صورت، مسابقه، بهتر و جذاب‌تر از کار درمی‌آمد.

وی درباره برگزاری لیگ برتر والیبال به صورت متمرکز گفت: سیستم برگزاری مسابقات خوب بود و ای کاش از اول لیگ به این شکل برگزار می‌شد. امیدوارم دور برگشت هم به صورت متمرکز برگزار شود و شبیه لیگ ملت‌ها والیبال نباشد تا کادر فنی و بازیکنان با کمترین خطر مواجه باشند.

حسینی خاطر نشان کرد: در تمام شهرهای کشور، تنها تهران امکان میزبانی تمام تیم‌های لیگ برتر و اسکان و تمرین آنها را دارد. اصفهان و ارومیه تنها یک سالن خوب دارند و شهرهای دیگر هم علاوه بر این، هتل‌های بزرگ و مناسب ندارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال صورت متمرکز لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا

نماینده بسکتبال ایران نخستین بازی خود در فینال سوپر لیگ غرب آسیا را واگذار کرد.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (پنج‌شنبه - ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)، نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد برابر نماینده ایران به پیروزی رسیده و یک بر صفر سری را پیش بیفتد.

تیم شهرداری گرگان که تا پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، امشب برابر میزبان قدرتمند خود حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه سنگین ۹۵ - ۶۰ شکست خورد.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد تا در پایان این دیدار با اختلاف ۳۵ امتیازی، تن به شکست دهد.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود. 

با باخت امروز شهرداری گرگان، نماینده ایران برای حفظ شانس قهرمانی خود، باید بازی بعد که در تهران برگزار می‌شود را با پیروزی پشت سر گذاشته و سری را یک بر یک به تساوی بکشد.

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم)

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم)

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها هم به صورت تک بازی میان تیم‌های ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که تیم لبنان، با شکست حریف خود عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • رسمی؛ لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!