Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خانه هنرمندان ایران دکتر مصطفی گودرزی استاد گروه مطالعات عالی هنر، دانشکده هنرهای تجسمی پردیس هنرهای زیبا و عضو هیات علمی دانشگاه تهران فارغ التحصیل از دانشگاه پاریس ، پانتئون سوربن ، فرانسه ؛ دکتر عفت السادات افضل طوسی دانشیار گروه ارتباط تصویری و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا فارغ التحصیل از دانشگاه هونگ ایک، سئول (کره جنوبی) ؛ محمد صابر شیخ رضائی ایده پرداز، طراح گرافیک، تصویرگر و عکاس فارغ التحصیل رشته ارتباط تصویری از دانشکده هنر دانشگاه شاهد ؛ حمیدرضا کشاورزی میاندشتی مدرس و کارشناس ارشد هنر اسلامی با گرایش به گونه شناسی خط بنایی (معقلی) و طراح گرافیک و محمد روح الامین فارغ التحصیل از دانشکده هنر و معماری ، طراح گرافیک و مدیر هنری و مدرس گرافیک و تایپو گرافی ، داوران این دوره از نمایشگاه پوستر اسماء‌الحسنی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی با سازماندهی پایگاه‌ اینترنتی طراحان مستقل ایران «تودی ‌پوسترز» در دو بخش اصلی و جنبی از ۲۴ فروردین تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ در خانه هنرمندان ایران برپا می شود. برای اطلاع از مقررات جهت شرکت در نمایشگاه و ارسال آثار می توانید به وب سایت رسمی نمایشگاه به نشانی زیر مراجعه کنید: www.todayposters.com

برچسب‌ها هنرهای تجسمی دانشگاه الزهرا خانه هنرمندان ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنرهای تجسمی دانشگاه الزهرا خانه هنرمندان ایران هنرهای تجسمی دانشگاه الزهرا خانه هنرمندان ایران اخبار کنکور فارغ التحصیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، موثقی نیا رئیس هیئت عامل سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران  گفت: رئیس جمهور ایران در روز نخست اجلاس مشترک، بر افزایش همکاری‌ها به ۱۰ میلیارد دلار تاکید کرده است و ما در صدد حرکت در این مسیر هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو