Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا سالمی مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران افزود: با توجه به عرضه مرغ گرم از سوی پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی، توزیع مرغ منجمد به علت نبود تقاضا و کشش بازار به ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن رسیده است، درحالیکه طی روز‌های اخیر این میزان ۴۰۰ تا ۵۰۰ تن بود.

سالمی از توزیع روزانه یک هزار تا یک هزار و ۱۰۰ تن مرغ منجمد و گرم خبر داد و گفت: در حال حاضر با نزدیک شدن قیمت مرغ گرم به نرخ مصوب در سطح شهر، تقاضایی برای خرید در میادین میوه و تره بار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: تا زمانیکه قیمت مرغ در مغازه‌های سطح شهر به نرخ مصوب نزدیک نشود، توزیع کماکان ادامه دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران نرخ مصوب هر کیلو مرغ گرم را ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و مرغ منجمد را ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تخم مرغ با نرخ مصوب کماکان در میادین توزیع می‌شود، گفت: در حال حاضر شاهد تفاوت قیمت تخم مرغ در خرده فروشی‌ها هستیم که با نظارت دستگاه‌های مسئول انتظار می‌رود که قیمت تخم مرغ به نرخ مصوب برسد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران با بیان اینکه توزیع نهاده‌های دامی کماکان از طریق سامانه بازارگاه در حال انجام است، گفت: تولیدکنندگان از طریق سامانه بازارگاه بخش عمده نهاده مورد نیاز را تامین می‌کند.

سالمی درباره آخرین وضعیت  عرضه نهاده دامی  افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲.۵ میلیون تن ذرت، جو و کنجاله سویا با نرخ مصوب عرضه کردیم و مابقی از طریق بخش خصوصی در حال انجام است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام در پایان تصریح کرد: با توجه به خرید‌های خوبی که پشتیبانی امور دام انجام داده، پیش بینی می‌شود تا شب عید مشکلی در تامین و توزیع نهاده‌های دامی نداشته باشیم.

پربیننده ترین حداکثر قیمت آجیل شب یلدا کیلویی ۱۷۰هزار تومان است/ رشد ۴۰درصدی نسبت به سال قبل قیمت مرغ در شب یلدا چند؟ قیمت انواع ماهی و آبزیان در میادین میوه و تره‌بار تهران آجیل شب یلدا امسال چند؟ تعیین تکلیف قیمت تخم مرغ به‌زودی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان تهران بخش خصوصی شب عید فروشگاه های زنجیره ای میوه و تره بار تخم مرغ توزیع مرغ رضا سالمی مرغ گرم توزیع مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: شرکت پشتیبانی امور دام و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان ها مشغول هستند و خرید مرغ نسبت به یک ماه گذشته ۲۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، حسین شیرزاد اظهار کرد: امروز بازار نهاده ها در آرامش کامل است. شرکت پشتیبانی امور دام کشور با اعطای نهاده مدت دار و عرضه بیش از یک میلیون تن نهاده با ارز ترجیحی و بهره گیری از مکانیزم استمهال، خدمتی به جامعه مرغداران کرده به گونه ای که عمده انبارهای مرغداران و زنجیره‌ها پر از نهاده است.

وی ادامه داد: صنعت مرغداری وارد یک کلاس جهانی جدید شده و ما نیازمند یک گفت و گوی ملی با مرغداران عزیز کشور هستیم. زمان آن رسیده که با بهره وری و کارایی بالاتری تولید کنیم.

شیرزاد یادآور شد: در حال حاضر همکاران شرکت و مدیران استانی بدون محدودیت به خرید بیش بود مرغ در استان ها مشغول هستند و با همه ظرفیت مان متعهد به خرید مرغ هستیم و با شیبی ۲۷ درصدی طی یکماه گذشته شرکت به رکورد خرید روزانه ۱۰۰۰ تن مرغ رسیده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان حدود ۱۷ هزار تن مازاد مرغ از استان‌ها خریداری شد. طی سه شب متوالی اخیر متوسط وزن مرغ ها در کشتارگاه ها بالای ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم شده است، بنابراین دیرکشتاری اتفاق افتاده چنانکه تا ۵۹ روزگی مرغ را نگه می دارند. پیامد این روش از سوی مرغداران افزایش ذخایر گوشت سفید در کشور است.

بنابر اعلام شرکت پشتیبانی امور دام، وی اضافه کرد: شرکت پشتیبانی امور دام امسال واردات گوشت مرغ را از دو ماه قبل در فراخوان و مناقصه های بین المللی متوقف کرده و با افتخار تکمیل و کهنه و نو شدن ذخایر استراتژیک مرغ کشور با تولید داخل صورت می‌گیرد.

 شیرزاد گفت: صنعت مرغداری نیاز به منابع مالی جدید، سرمایه درگردش مکفی و بیمه قیمت محصولات اش دارد. حتما باید کریدورهای صادراتی فعال شود. صادرکنندگان مرغ باید مشوق های صادراتی و بسته های حمایتی دریافت کنند. صادرات موفق مرغ وابسته به زیرساخت های مناسب صادراتی و ظرفیت های کشتارگاهی استاندارد است که در حال حاضر در آن ضعف داریم و نیاز به تقویت کمی تعداد کشتارگاه ها و ارتقای کیفیت مدیریت صادرات مرغ در کشور داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!