Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه خدمات حفاظتی و اطلاعاتی توسط سرویس‌های امنیتی خاص به زم داده می‌شد، گفت:‌ زم لطماتی را به کشور و ملت ایران زد که می‌توانم به کمک او برای افزایش ترور، اغتشاش اشاره کنم.

به گزارش فارس، فداحسین مالکی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: روح الله زم یک مهره به تمام معنا برای غربی‌ها به منظور اقدامات خبیثانه علیه جمهوری اسلامی بود و آنها برای کمک به او و توسعه کارهای تخریبی‌اش علیه ایران برنامه ریزی زیادی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول ۴۰ سال اخیر و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مهره‌ای نظیر او که سیستم‌های اطلاعاتی و امنیتی چند کشور پشت یک عنصر معاند قرار گیرند را کمتر دیده‌ام.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: روح الله زم لطماتی را به کشور و ملت ایران زد که می‌توانم به کمک او برای افزایش ترور، اغتشاش و همصدا شدن رسانه‌های مختلف معاند جمهوری اسلامی اشاره کنم.

مالکی گفت: ما در ظاهر آمدنیوز را می‌دیدیم ولی این کانال تلگرامی موجب هماهنگی همه اپوزیسیون علیه جمهوری اسلامی شده بود که انجام اقدامات خرابکانه ازجمله این هماهنگی‌ها محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: این که کشورهای آمریکایی و اروپایی بعد از اعدام روح الله زم فریاد می‌زنند، برای تبرئه کردن خودشان است، ضمن این که غربی‌ها نباید و نمی‌توانند روح الله زم را خبرنگار جا بزنند؛ چرا که او مهره غرب و سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی استکباری بود.

مالکی خاطرنشان کرد: روح الله زم بعد از رئیس جمهور فرانسه دومین تیم حفاظتی قوی را دارا بوده که لایه‌های مختلفی را داشت، ضمن این که سرویس اطلاعاتی فرانسه حفاظت بسیار شدیدی را از او انجام می‌داد، در حالی که هیچ کدام از ایرانی‌های فراری چنین خدمات امنیتی و حفاظتی را نداشته‌اند. همچنین شخصیت‌های بین المللی مقیم یا پناهنده در فرانسه هم چنین سطح حفاظتی را نداشته‌اند.

وی تأکید کرد: دستگیری روح الله زم برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی سیا، موساد و فرانسه خیلی گران تمام شد؛ چراکه او برای آنها اهمیت فوق‌العاده‌ای داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: یکی از ظلم‌های روح الله زم به ملت ایران گرا دادن او از انفجارات و اغتشاشات یک نقطه به همه و انتشار اخبار آن بود.

وی افزود: برای غربی‌ها، زم و افراد مشابه او بسیار مهم هستند و به همین دلیل خدمات مالی، امنیتی و اطلاعاتی به این گونه افراد معاند که اقدامات تخریبی علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهند، ارائه می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: خفقان غربی‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای استکباری در مورد زم به این دلیل است که این عنصر معاند بارها اعتراف کرده بود که چه کارهایی را با کمک چه کشورهایی و چه مسئولانی انجام داده بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت: بعد از اعدام زم فعالیت‌های اپوزیسیون در خارج از کشور قفل شدهاست که این کار مشترک سپاه و قوه قضائیه باعث افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003C1E

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مالی زم عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس جمهوری اسلامی روح الله زم غربی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم

به گزارش خبرآنلاین، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در دیدار با «استفان سژورنه» وزیرخارجه فرانسه تاکید کرد که لبنان در انتظار دریافت پیشنهاد فرانسه برای کاهش تنش، توقف جنگ و نیز اجرای قطعنامه سازمان ملل جهت بررسی و پاسخ به آن است.

بری در این دیدار ضمن تاکید بر پایبندی بیروت به اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ و تمام بندهای مندرج در آن، از فرانسه بابت «رویکرد و نقش» این کشور و «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور آن در «جلوگیری از جنگ علیه لبنان» تشکر کرد.

همچنین رئیس پارلمان لبنان در دیدار با وزیر خارجه فرانسه گزارشی از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ویژه روستاهای واقع در مرزهای جنوبی این کشور و میزان تلفات انسانی و خسارات مالی وارده به روستاها، شهرها، زمین‌های کشاورزی و مناطق جنگی لبنان و نیز استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح‌های ممنوعه بین‌المللی در این حملات و نقض اصول و قواعد درگیری ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، او در مورد مساله ریاست جمهوری این کشور نیز از اقدامات کمیته پنج‌جانبه برای رسیدن به توافقی از طریق رایزنی جهت انتخاب رئیس جمهور تقدیر کرد.

این مقام لبنانی در ادامه نیز با اشاره به مساله آوارگان سوری که «فشار مضاعفی را در تمامی سطوح بر دولت و مردم لبنان وارد کرده»، گفت که این مساله را با رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا و رئیس جمهور قبرس که این هفته به لبنان سفر می‌کنند، مطرح خواهد کرد.

بری همچنین از فرانسه و آلمان خواست در روابط خود با سوریه و در مورد این پرونده (آوارگان سوری) تجدید نظر کنند.

وزیر امور خارجه فرانسه شنبه‌شب با هواپیمای شخصی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد تا برای دومین بار در دوره وزارتش به لبنان سفر کرده باشد. وی هدف خود را جلوگیری از جنگ بیشتر در منطقه و کاهش تنش موجود میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان اعلام کرده است.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900668

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • مکرون دوباره طرح کاربرد سلاح هسته‌ای در مقابل روسیه را مطرح کرد
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است