Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-09@00:26:04 GMT

ضربه مهلک محدودیت‌های کرونا بر بازار آستارا

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۸۳۸۴

ضربه مهلک محدودیت‌های کرونا بر بازار آستارا

ایسنا/گیلان از اول تا ۱۱ آذرماه سالجاری، نیز با اعلام وضعیت نارنجی در شهرستان آستارا، محدودیت‌هایی به منظور کنترل روند رشد بیماری کرونا همزمان با سراسر کشور نیز در این بندر مرزی به اجرا درآمد که در پی آن محدودیت ها شامل تعطیلی واحدهای آموزشی، باشگاه های ورزشی و برخی از اماکن دیگر شد.

وضعیت نارنجی در این شهرستان از روز سه شنبه (۱۱ آذرماه) به وضعیت قرمز تغییر کرد که در پی آن بازاریان و اصناف مشمول اعمال شدیدتر محدودیت های دو هفته ای شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر تصمیم گیری های جدید ستاد کرونا، این محدودیت ها پس از پایان ۱۴ روز بی نتیجه مانده و تعطیلی صنوف وارد سومین هفته شده است.

تصمیم فوق در حالی اتخاذ شد که بالغ بر ۱۵۰۰ کسبه بازار بزرگ ساحلی و همچنین حدود ۳۵۰۰ هزار صنف مشمول این طرح در سطح شهرستان با وجود مشکلات اقتصادی فراوان از آغاز فروردین ۱۳۹۹ تا روزهای پایانی همان ماه، محل کسب خود را تعطیل کرده بودند که در پی این اقدام، رقم ابتلا به این ویروس در این شهرستان برای هفته ها پس از آن به رقم صفر رسید.

حال که برای بار دوم در سال جاری، اصناف این شهر مشمول طرح محدودیت‌ها شده‌اند و به همین دلیل اماکن کسب خود را به حالت تعطیل و نیمه تعطیل درآورده اند، ولی مشکلاتی از قبیل چک های برگشتی، عدم تعویق در پرداخت سررسید اقساط تسهیلات و بیمه بیکاری نیز آنها را در وضعیت معیشتی اسف باری قرار داده است که باید در اسرع وقت تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

عکس : رامین بشرویه

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس همه باهم علیه کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ منوچهر کریمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز ۱۹ اردیبهشت به مناسبت یادواره شهدای بازی دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد نمود.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ره) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 6098810

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • کامیابی‌نیا: چشمی 3 بار باید اخراج می‌شد/ حامدی‌فر به آینده خودش و استقلال ضربه زد!
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد