Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@08:20:17 GMT

ادامه روند کاهشی دما در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۸۵۳۵

ادامه روند کاهشی دما در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سلطانی کارشناس هواشناسی استان زنجان گفت: عصر امروز بارش‌ها شدت بیشتری خواهد داشت و سامانه تا فردا شنبه ۲۹ آذر ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او افزود:  فردا شب سامانه از استان زنجان  خارج شده و هوای سرد حاکم خواهد شد.

سلطانی ادامه داد: با توجه به اینکه دمای هوا در روز‌های آینده همچنان با کاهش همراه شده و با افت دمای کمینه شرایط یخبندان صبحگاهی در برخی مناطق استان زنجان رخ خواهد داد به کشاورزان و گلخانه داران هشدار داده شده است اقدامات پیشگیرانه از سرما زدگی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی زنجان وضعیت آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:تا ساعت ۱۸:۳۰ دقبقه روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) میزان بارش در بیدروبه ۱۷۶، شهر دزفول ۱۷۵.۱ و حسینیه ۱۷۰.۹ میلی متر به ثبت رسید. 

محمد سبزه زاری افرود:این میزان در ماهور برنجی ۱۶۴ سالند ۱۴۷، ایستگاه صفی آباد دزفول ۱۲۹.۹، گتوند ۱۲۶.۳ و سرخه ۱۱۷ میلی متر رسید. 

وی ادامه داد: باران در شوش ۱۰۳.۴، ماهشهر ۷۴، لالی ۶۰.۴، ام دبس ۵۷.۵، فرودگاه اهواز ۵۳، یزد نو ۵۰.۴ کرخه ۵۰، شهرداری منطقه ۱ اهواز ۴۹.۶، ایذه ۴۳.۸، شهرداری منطقه ۶ اهواز ۴۳.۳، شوشتر ۴۰.۸ و استانداری ۴۰.۱ میلی متر باران بارید. 

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:میزان بارش در این مدت در شادگان ۳۲.۷. بستان ۳۱.۴، فرهنگ شهر اهواز ۳۰.۲، مسجد سلیمان ۳۰.۹، دزپارت ۲۸.۶ هندیجان ۲۸.۴ سوسنگرد ۲۱، رامهرمز ۱۴.۵، امیدیه ۱۴.۴ و آبادان ۶.۶ میلی متر ثبت شد.

سبزه زاری افزود :بارش باران تا فردا ادامه دارد و از اواسط فردا سامانه بارشی از استان خارج می شود.

وی ادامه داد :سامانه بعدی بارشی روز دوشنبه وارد استان می شود که نسبت به سامانه فعلی ضعیف می باشد. 

دیگر خبرها

  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان
  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • قیمت دلار در بازار باز هم پایین تر می آید؟
  • روند کاهشی نرخ ارز ادامه دارد؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی، اوج بارش هابرای فردا
  • ادامه روند کاهشی نرخ سود بین بانکی+جدول
  • روند کاهشی نرخ بیکاری کرمانشاه در پارسال
  • دمای هوای زنجان کاهشی شد
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم