Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری رسمی امارات (وام)، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا با ولیعهد ابوظبی دیدار و گفت‌وگو کرد. 

رسانه‌های اماراتی گزارش دادند که «مارک میلی» رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا امروز (جمعه) با «محمد بن زاید آل نهیان» ولیعهد ابوظبی دیدار کرد.

این دیدار در کاخ «الشاطئ» در ابوظبی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در این دیدار همکاری‌های دوجانبه و هماهنگی‌‌های مشترک در امور دفاعی و نظامی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که «حمدان بن محمد بن زاید آل نهیان»، «محمد بن حمد بن طحنون آل نهیان» رئیس هیئت مدیره فرودگاه‌های امارات، «محمد مبارک المزروعی» نماینده دیوان ولیعهد ابوظبی، «صالح محمد مجرن العامری» فرمانده نیروهای زمینی و همچنین هیئت همراه رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا در دیدار یادشده حضور پیدا کرده‌اند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محمد بن زاید آل نهیان مارک میلی رئیس ستاد مشترک ولیعهد ابوظبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • دومینوی استعفاها در اسرائیل
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی/ نوبت به روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش رسید
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • اکسیوس : آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد