Web Analytics Made Easy - Statcounter

آدینه جشنواره «سینماحقیقت» با نمایش بیش از ۷۰ مستند به صورت آنلاین در «وی او دی» ها اکران خواهد شد.

 امروز جمعه ۲۸ آذر و در نخستین روز از آغاز چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» که به دلیل شیوع کرونا به صورت آنلاین برگزار می‌شود در مجموع ۷۷ فیلم مستند و کوتاه نمایش داده خواهد شد.

نمایش برخی از فیلم ها چند بار و از ساعت ۷ صبح تا ۲۴ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستندهای جشنواره در بخش‌های ملی (نیمه بلند)، بخش ملی (کوتاه)، بخش کرونا، بخش شهید آوینی، بخش کارآفرینی، نمایش ویژه و بخش بین‌الملل نمایش و رقابت می‌کنند.

این آثار در «وی او دی»های هاشور، فیلیمو و نماوا قابل مشاهده برای مخاطبان جشنواره است.

امروز و در بخش ملی (نیمه بلند) مستندهای در لباس سربازی (مهدی نقویان)، بر کرانه‌های کاسپین (پژمان مظاهری پور) و زخم قند (مهدی باقری) موسیقی زندگی من است (مهدی محمودی) بخش ملی (کوتاه) پریزاد (مهدی ایمانی شهمیری)، زر افشون ( مهدی رجبیان)، گاندو ( تیمور قادری) و وایو ( پناه برخدا رضایی) نمایش داده خواهد شد.

در  بخش کرونا جشنواره نیز مستندهای عملیات ویژه (حجت الله عدات پناه)، قرنطینه (پیام میرتبریزیان) و موژه ( کوروش عسگری) و در بخش شهید آوینی مستندهای گردان تک نفره (داریوش یاری)، بیشتر از مادرم (علیرضا باغشنی)  نمایش داده می شود.

بخش کارآفرینی جشنواره میزبان نمایش فیلم خالقین کوچک (سهراب نوربخش)، خلق موقعیت (امیرحسین خلیل زاده) و دانه‌ای می‌کارم (حمید هاشم زاده) است و نمایش ویژه جشنواره به مستند فراموشخانه (سهند سرحدی و سیدفرهاد قدسی) اختصاص دارد.

امروز و در «وی او دی» نماوا در بخش ملی (بلند) آینه دار (پویان کاظمی) نمایش داده می شود و در بخش ملی (نیمه بلند) مستندهای آناهید (حمیدرضا علیپور)، چامون (آرمانقلی پور دشتکی) و طلا رودان (رضا مجلسی) اکران آنلاین می شود.

در «وی او دی» فیلیمو در بخش ملی (نیمه بلند) داغ قره باغ ( سینا حسین پوراصل) و در بخش ملی (کوتاه) مستندهای رویای آشفته (احسان نیکبخت)، شب‌ها در راه (حسن ملک زاده) و کاکل (هادی ثابت شوکت آبادی) نمایش داده می شود.

«وی او دی» هاشور که به عنوان (خانه جشنواره) نیز شناخته می شود در بخش ملی (بلند) میزبان مستندهای چشم ایرانی (ساسان فلاح فر) و رویاهای خالکوبی شده (مهدی گنجی) و در بخش ملی (نیمه بلند) مستندهای امیدی ه (علی زهیری)، در جستجوی زمان از دست رفته (محمد صادق سمیعی فر) و قطعه ۱۹ (مسعود دهنوی) اکران آنلاین می‌شوند.

چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» از امروز سه شنبه ۲۵ آذرماه به صورت آنلاین و با دبیری محمد حمیدی مقدم آغاز به کار کرده است و روز سه شنبه ۲ دی ماه با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: بخش ملی نمایش داده نیمه بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز آغاز و از شبکه ۳ و سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های منچستر یونایتد و برنلی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز منچستر یونایتد و برنلی

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - برنلی) ساعت ۱۷:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 748352

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و لایپزیگ + پخش آنلاین
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • گل اول تراکتور و ذوب آهن + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و سایپا + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی مس کرمان و چادرملو اردکان‌ + پخش آنلاین
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین