Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در اداره کل گمرک این شهرستان روز گذشته در بازرسی از کامیون ها میگوهای قاچاق را کشف، محموله را به اداره کل گمرک تحویل و ۲ راننده ۳۹ و ۴۰ ساله را به دادگاه معرفی کردند.

سرهنگ محمد نمازی افزود: میگوها ۴۰ میلیارد ریال ارزش داشت و از مبدا استان بوشهر به مقصد روسیه بارگیری شده بود و ماموران انتظامی، روز گذشته نیز از یک دستگاه نیسان در ایست بازرسی قلعه محور آستارا - اردبیل، یک تن ماهی گرمابی و سردابی به ارزش ۶۴۰ میلیون ریال را کشف و به شبکه دامپزشکی تحویل دادند و یک متهم ۲۵ ساله دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز گذشته در محور آستارا-اردبیل در بازرسی از یک خودرو سمند، ۸۰ قطعه انواع پرنده زینتی قاچاق و فاقد مجوز حمل نیز کشف شد و پرنده ها که ۵۵۰ میلیون ریال ارزش داشتند به اداره حفاظت محیط زیست آستارا تحویل داده شدند و یک متهم ۵۰ ساله دستگیر و به دادگاه معرفی شد.

توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی از سوی اداره کل گمرک آستارا

مدیرکل گمرک آستارا از توزیع ۱۰۰ بسته حمایتی به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به نیازمندان، در قالب طرح مواسات و کمک مومنانه خبر داد.

کریم رسولی روز جمعه در حین توزیع بسته های غذایی در حسینیه گمرک آستارا گفت: خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا از این حمایت ها بهره مند می شوند و این رزمایش با مشارکت گمرک، سپاه و خیران اجرا می شود.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا هم گفت: هر بسته حمایتی شامل برنج، مرغ، روغن، حبوبات، رب گوجه و ماکارونی است و پیش از این با همکاری خیران، هشت هزار بسته مواد غذایی به خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: در طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه ۵۲ هزار و ۶۲۰ نفر به صورت خانه به خانه غربالگری و ۱۷۲ نفر مشکوک به کرونا شناسایی شده اند و ابتلای ۱۲ نفر قطعی شده و در قرنطینه هستند.

ویروس کرونا در همه کشورها خسارات مالی و جانی به جا گذاشته و در کشور ما علاوه بر مساعدت های دولت برای کاهش آلام آسیب دیدگان و نیازمندان، کمک های مردمی در قالب طرح های مواسات توزیع می شود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

برچسب‌ها آستارا گمرک جمهوری اسلامی ایران قاچاق کالای قاچاق انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا گمرک جمهوری اسلامی ایران قاچاق کالای قاچاق انتظامی آستارا گمرک جمهوری اسلامی ایران قاچاق کالای قاچاق انتظامی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، سیدمسعود حسینی افزود: با توجه به اینکه بهره برداران بخش خصوصی اتوبوس بازوان توانمند شهرداری در خدمات رسانی به شهروندان هستند این اقلام به شکل رایگان تهیه و توزیع شده است.

او با اشاره به تداوم موارد حمایتی از ناوگان حمل و نقل عمومی تأکید کرد: بسته های حمایتی دیگری تا پایان امسال به منظور حمایت از ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در حال آماده سازی است که به زودی در موعد مقرر در اختیار این قشر زحمت کش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور