Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عرفان مومن‌پور معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: با توجه به تمرکز اقدامات حفاظتی این شرکت در مناطق شرق کردستان، تقریبا ۹۵ درصد منابع آبی برق‌دار این منطقه از استان در مرحله اول به کنتور‌های هوشمند مجهز شده است.

او با بیان اینکه بیش از ۱۳ هزار ۸۰۰ فقره مجوز بهره‌برداری از چاه آب در کردستان صادر شده است، اضافه کرد: بیشتر چاه‌های دارای پروانه بهره‌برداری مربوط به مصارف بخش کشاورزی است که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ حلقه آن برقدار و بیش از ۹ هزار و ۳۰۰ حلقه نیز دیزلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان تعداد چاه‌های آب مجهز به کنتور هوشمند را ۶ هزار و ۸۴۹ فقره اعلام کرد و افزود: در فاز اول منابعی به کنتور‌های هوشمند تجهیز می‌شود که دارای دبی بهره برداری سه لیتر بر ثانیه و بالاتر در بخش کشاورزی، صنایع و مصارف شرب است.

مومن‌پور با بیان اینکه سیاست اصلی این شرکت حفاظت از منابع آبی به ویژه در شرق استان است، یادآور شد: نصب کنتور‌های آب و برق راهکاری هوشمند برای جلوگیری از بیلان منفی آبخوان‌ها، بستر ساز کاهش افت سفره‌های آب زیرزمینی و موجب مصرف بهینه منابع آبی استان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجوز قانونی پروانه بهره برداری بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

کد خبر 848688 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل