Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع لبنانی از حضور رهبر مسیحیان مارونی این کشور در کاخ بعبدا برای دیدار با «میشل عون» رئیس جمهور لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از النشره، منابع لبنانی اعلام کردند که پاتریک «بشاره پترس الراعی» رهبر مسیحیان مارونی لبنان به دیدار «میشل عون» رئیس جمهور لبنان در کاخ بعبدا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

از سوی دیگر «جمیل السید» نماینده پارلمان لبنان با اشاره به تعویق سفر «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه به لبنان به علت ابتلای ماکرون به کرونا، گفت: قرار بود که ماکرون به زودی به دیدار رهبران گروه‌های سیاسی لبنان بیاید و این رهبران منتظرش بودند و آنرا آخرین فرصت برای نجات خود پس از اعلام ورشکستگی و ناتوانی در ایجاد راهکار، می‌دانستد.

این نماینده پارلمان لبنان با انتقاد از عملکرد رهبران گروه‌های سیاسی غربگرا گفت: ماکرون نباید بیماری کرونا خود را اعلام می‌کرد و با رهبران سیاسی لبنانی دیدار می‌کرد، شاید گشایشی حاصل می‌شد!

ماکرون به کرونا مبتلا شدلبنان| تغییر برنامه سفر ماکرون به بیروت/ تشکیل دولت همچنان در بن‌بست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم

رئیس‌جمهور فرانسه در سخنانی در دانشگاه سوربون فرانسه مدعی شد که عضویت در ناتو به معنی دست‌نشانده بودن آمریکا نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه هشدار داد که کشورهای اروپایی در صورتی که به ایالات متحده وابسته بمانند و نتوانند سیستم‌های دفاعی پیشرفته مستقر کنند دچار مرگ خواهند شد. 

رئیس‌جمهور فرانسه در سخنانی در دانشگاه سوربون در پاریس گفت: «این خطر وجود دارد که اروپای ما بمیرد. ما به ابرازهای لازم برای مقابله با خطرات مجهز نیستیم.»

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه اظهاراتش از 27 عضو اتحادیه اروپا خواست تلاشی متحد را برای ساختن یک نیروی نظامی «قابل اتکا» آغاز کنند. 

ماکرون گفت: «مسئله تنها به انتخاب‌های ما بستگی دارد اما این انتخاب‌ها بایستی الان انجام شوند چون طی دهه آینده خطر این وجود دارد که تضعیف شویم.»

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه خاطرنشان کرد کشورهای اروپایی تحت محاصره قدرت‌های بزرگی هستند که ارزش‌های لیبرال دموکراسی اروپا را تضعیف می‌کنند. وی گفت ارزش‌های اروپایی به طور دائم توسط دیگران مورد انتقاد و اختلاف قرار می‌گیرد. 

وی تصریح کرد: «این خطر وجود دارد که اروپا با افول مواجه شود و ما همین الان داریم می‌بینیم که این اتفاق علی‌رغم تلاش‌های ما دارد به وقوع می‌پیوندد.»

وی در بخش دیگری از اظهاراتش خاطرنشان کرد که عضویت در ائتلاف ناتو به معنی «دست‌نشانده» بودن ایالات متحده آمریکا نیست. وی گفت که اروپا با ایجاد دفاع مستقل وابستگی کمتری به ایالات متحده خواهد داشت و به نحو بهتری قادر خواهد بود از خودش در برابر روسیه دفاع کند.

دستاورد حمله به اسرائیل از زبان سفیر سابق ایران در فرانسهنتانیاهو برای آتش‌بس با حزب‌الله دست به دامن فرانسه شدطرح اقدام فرانسه برای مقابله با خشونت روزافزون جوانان

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند