Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود عبداللهی در جلسه شورای اسلامی استان زنجان، با بیان اینکه موضوع چاه‌های غیرمجاز در شهرستان ایجرود به یک دغدغه تبدیل شده است، افزود: برخی از کشاورزان موفق به دریافت مجوز برای چاه خود نشده‌اند.

وی تصریح کرد: پلمب و یا پر کردن چاه‌های غیرمجاز در این منطقه نیز باعث به وجود آمدن مشکلات دو چندانی شده و با توجه به اینکه مردم این منطقه با کشاورزی امرار معاش می‌کنند، به همین خاطر باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهرستان ایجرود با تاکید بر اینکه به عینه شاهد این موضوع هستیم که کشاورزان این منطقه برای اخذ مجوز چاه، دوندگی زیادی می‌کنند اما موفق به اخذ مجوز نمی‌شوند، ادامه داد: سرمایه‌گذارانی که قصد فعالیت در این شهرستان را دارند نیز به خاطر تخصیص نیافتن آب مورد نظر برای فعالیت‌های خود، ترجیح می‌دهند در نقطه دیگری به این امر بپردازند که این خود، زمینه محرومیت شهرستان ایجرود را فراهم می‌کند.

عبداللهی با یادآوری اینکه اکثر چاه‌های بخش حلب شهرستان ایجرود غیرمجاز است، اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته و جلسات تشکیل شده در این زمینه، درخواست کردیم به ازای پر کردن همه چاه‌های غیرمجاز این منطقه، سه حلقه چاه عمیق اختصاص یابد اما با وجود قول‌هایی که داده شده، هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی با اشاره به تخصیص پایاب سد گلابر برای شهرستان ایجرود، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین موضوع در این زمینه این بود که همه این اختصاص فقط به بخش صنعت نبوده و به بخش کشاورزی نیز اختصاص پیدا کرد.

بی‌نتیجه ماندن اختصاص سه حلقه چاه برای مصرف آب شرب شهر سهرود

عضو شورای اسلامی شهر سهرورد از بی‌نتیجه ماندن اختصاص سه حلقه چاه برای مصرف آب شرب به این شهر خبر داد.

عبدی با بیان اینکه منطقه سهرورد با دو مشکل اساسی دست به گریبان است، گفت: یکی از این مشکلات مربوط به حوزه راه و دیگری دغدغه آب است.

وی با یادآوری اینکه در بحث راه، تا به امروز کارهای زیادی انجام شده است، افزود: با توجه به وجود چشمه آب در سهرورد، شاهد این موضوع هستیم که آب این چشمه در بیش از هفت ماه از سال به هدر می‌رود.

این عضو شورای اسلامی شهر سهرورد تصریح کرد: مشکلات این شهر در بحث آب به گونه‌ای است که ساکنان این منطقه حتی در مواقعی با قطعی آب مواجه می‌شوند.

عبدی با اشاره به اینکه در راستای تامین آب شهر سهرورد درخواست سه مجوز حفر چاه کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: در این زمینه شورای اسلامی شهر سهرورد نیز ۱۵ میلیون تومان هزینه کرد اما بعد از گذشت سه سال هنوز به نتیجه نرسیده، در حالی که این سه حلقه چاه قرار است مورد استفاده آب شرب قرار گیرد.

کد خبر 5098669

منبع: مهر

کلیدواژه: چاه غیرمجاز محمود عبداللهی شورای استان زنجان ویروس کرونا شیراز آمار کرونا شب یلدا کرمانشاه شهرکرد بوشهر شیوع کرونا قاسم سلیمانی گرگان شهرستان کرج هفته پژوهش بارش برف عکس استانها شورای اسلامی شهر چاه های غیرمجاز شهرستان ایجرود سه حلقه چاه شهر سهرورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: با تلاش‌های جهادگرانه متخصصان ایرانی، در افق برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور، شاهد خودکفایی و تبدیل شدن ایران به قطب فضایی منطقه خواهیم بود.

وی افزود: با وجود تثبیت فناوری‌ها در برخی حوزه‌ها، تمرکز اصلی بر بازاریابی خدمات فضایی ایران در سطح جهانی، به خصوص در زمینه پرتابگر‌های سبک و ماهواره‌های کوچک است.

زارع پور اظهار داشت : ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد و در حال حاضر مشتریانی در سطح دنیا برای این نوع ماهواره‌ها وجود دارد.

وی افزود: برای رسیدن به خودکفایی کامل و چرخش خودجوش صنعت فضایی، نیازمند سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف این حوزه هستیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد :  جمهوری اسلامی ایران با برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های فضایی، به دنبال جذب شرکای بین‌المللی و توسعه همکاری‌ها در این زمینه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم
  • زارع‌پور: دنبال تبدیل شدن به قطب فضایی منطقه هستیم / ایران توانایی ساخت ماهواره‌های کوچک زیر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد+ فیلم
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • قلع و قمع ۱۲ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در آمل
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده هلن