Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی منهای فوتبال بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار ورزشی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی بازار بزرگ در لیگ برتر کشتی

فینال لیگ برتر کشتی آزاد بین دو تیم بازار بزرگ ایران و استقلال برگزار شد. تیم بازار بزرگ توانست با نتیجه ۷ بر۳ برابر تیم استقلال به پیروزی برسد و قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد ایران شود.
این دیدار که حواشی زیادی داشت باعث شد مسابقه با ۴۰ دقیقه تاخیر شروع شود.
در آغاز مسئولین تیم استقلال حاضر برگزاری این دیدار نبودند اما با تهدید رییس فدراسیون کشتی به محرومیت دو ساله و حضور وزیر ورزش در سالن مسابقه برگزار شد.

نیش با سعادت از حضور به نیمه نهایی بازماند

در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی والیبال کاپ اروپا که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شد تیم نیش صربستان که بردیا سعادت، جوانترین لژیونر تاریخ والیبال ایران در اختیار دارد برابر میزبانش مون پلیه با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد تا یاران سعادت وداع تلخی با این مسابقات داشته باشند.
نیش سال‌های بازی را با امتیازهای ۲۵-۲۲، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۱۴ به حریف قدرتمند خود واگذار کرد تا نماینده صربستان از صعود به مرحله نیمه نهایی باز بماند.
در این بازی بردیا سعادت درخشش همیشگی خود در ترکیب نیش را داشت و توانست با ۴۵ درصد موفقیت در حمله و کسب ۱۰ امتیاز نمایش قابل قبولی از خود به جا بگذارد اما این عملکرد لژیونر ایرانی نیز برای حضور نیش در جمع چهار تیم پایانی کاپ اروپا کافی نبود.
در دیگر دیدار این مرحله گرین یارد مازک بلژیک که از حضور امیر حسین اسفندیار و جواد کریمی در ترکیب خود بهره می‌برد به مصاف لاس پالماس اسپانیا رفته است.

عملکرد لژیونرهای هندبال

تیم دیناموبخارست رومانی که دو لژیونر هندبال ایران یعنی سید علیرضا موسوی و سعید حیدری راد را در اختیار دارد در هفته سیزدهم لیگ رومانی مقابل تیم رده پنجمی قرار گرفت و توانست این بازی را با حساب ۲۸ بر ۲۳ به سود خود پایان دهد. دینامو بخارست با ۳۹ امتیاز در رده نخست لیگ هندبال رومانی قرار دارد.
 
شکست یاران باباصفری، نصرتی و استکی
در دیگر بازی امروز لیگ هندبال رومانی تیم بوزائو که سه ملی‌پوش هندبال ایران یعنی محسن باباصفری، شاهو نصرتی و الله کرم استکی را در اختیار دارد مقابل تیم رزیتا (Resita) که در رده پانزدهم جدول قرار دارد با حساب ۲۷ بر ۳۰ شکست خورد. تیم بوزائو با ۲۰ امتیاز در رده هشتم لیگ رومانی ایستاده است.

صعود ذوب آهن و پیکان به نیمه نهایی در لیگ برتر والیبال بانوان

روز نخست هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان در گروه دوم برگزار شد که ذوب آهن اصفهان و پیکان تهران با برتری مقابل حریفان خود صعودشان را به مرحله نهایی قطعی کردند.
در مسابقات امروز ابتدا ذوب آهن اصفهان برابر خجسته اسلامشهر قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 15 و 25 بر 15 به پیروزی رسید.
سپس پیکان به مصاف ستارگان فارس رفت و 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 14، 25 بر 19 و 25 بر 13 به پیروزی دست یافت.
در ادامه مسابقات هفته دوم گروه ب این مسابقات انجام می‌شود.
 
روز شنبه 29 آذرماه

ذوب آهن اصفهان – ستارگان فارس
خجسته اسلامشهر – پیکان
 
روز دوشنبه اول دی ماه

ستارگان فارس – خجسته اسلامشهر
ذوب آهن اصفهان - پیکان

مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته پایان یافت

مرحله دوم اردوی تیم ملی کاراته مردان که با حضور ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی زاده، علی اصغر آسیابری و صالح اباذری در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شده بود صبح امروز پس از برگزاری تمرین کاراته به پایان رسید.
این اردو از ۱۵ آذر تا ۲۷ آذر در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز شده بود.
طبق اعلام کادرفنی، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته مردان کشورمان از ۳ الی ۱۲ دی ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی انقلاب شروع خواهد شد.
اردوهای ملی پوشان کاراته ایران جهت حضور در رقابت‌های کاراته وان مراکش که یکی از رقابت‌های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.

ادامه صدر نشینی نفت آبادان

در دومین دیدار هفته پایانی دور رفت لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه B تیم‌های بانوان شهر گرگان و پالایش نفت آبادان به مصاف هم رفتند. شاگردان شایسته متشرعی در تیم نفت آبادان که بدون باخت در صدر جدول تکیه زده‌اند امروز هم حریف خود را مغلوب کردند تا همچنان رکورددار باقی بمانند.
نفت آبادان موفق شد در دیدار امروز با نتیجه 67 بر 43 بانوان گرگان را مغلوب کند تا با 5 برد صدرنشین باقی بماند. در آخرین بازی دور رفت از ساعت 16 تیم‌های سپهرداد تهران و شورای شهر و شهرداری قزوین به مصاف هم می‌روند. در دیگر بازی امروز تیم نوشت افزار کنکو مقابل مولتی کافه مشهد با نتیجه 69 بر 53 پیروز شد.

پیروزی آسان مهرام مقابل مس کرمان

دیدارهای هفته سوم گروه ب لیگ برتر بسکتبال با رویارویی تیم‌های مهرام تهران و مس کرمان پیگیری شد و با برتری 87 بر 55 تیم تهرانی به پایان رسید.
نتایج کوارترهای این بازی 22 بر 12، 22 بر 21، 26 بر 15 و 18 بر 7 بود.
میثم میرزایی، سنتر مهرام 25 امتیاز در این بازی کسب کرد.
دو تیم روی هم بیش از 50 خطا در این دیدار مرتکب شدند.
دیدارهای هفته چهارم، فردا جمعه، نیروی زمینی با مس کرمان روبرو می‌شود و کوچین آمل به مصاف مهرام می‌رود.

هومن جعفری کد خبر: 1084497 برچسب‌ها لیگ برتر کشتی دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی دانشگاه آزاد اسلامی اردوی تیم ملی کاراته ذوب آهن اصفهان لیگ برتر کشتی نفت آبادان نیمه نهایی بازار بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!

به گزارش همشهری‌آنلاین، دور رفت نیمه‌نهایی لیگ اروپا امشب با برگزاری ۲‌بازی پیگیری خواهد شد؛ بایر لورکوزن- آاس‌رم و آتالانتا- مارسی. سال گذشته هم لورکوزن با ژابی آلونسو به تور رم خورده بود که هنوز مورینیو را داشت و ده‌روسی را جایگزین او نکرده بود. رم یک پیروزی مورینیویی به دست‌آورد و به فینال رفت و آنجا به‌سویا باخت. بازی امشب کاملا متفاوت از بازی فصل قبل است، چون هم آاس‌رم بازی بهتری ارائه می‌دهد و هم لورکوزن خیلی ترسناک است. تیم‌های آتالانتا و آاس‌رم بعد از بازی برگشت لیگ اروپا، یکشنبه ۲۳اردیبهشت در سری‌آ به مصاف هم می‌روند تا برای سهمیه اروپایی فصل بعد مبارزه کنند.

رم- لورکوزن

بایرلورکوزن نخستین دیدار تاریخ خود را با رم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۰۵-۲۰۰۴ انجام داد و آن بازی خانگی را ۳ بر یک برد اما بعد از آن بازی تا به امروز در ۵ بازی مقابل جالوروسی (۳شکست و ۲تساوی) بدون پیروزی بوده است.

لورکوزن با تساوی مقابل اشتوتگارت به ۴۶بازی بدون باخت رسید و دومین تیم بعد از بنفیکا(۵۰) شد که از زمان تاسیس یوفا بازی‌های بدون باخت متوالی ثبت می‌کند. بایر حالا فقط ۴مسابقه دیگر تا رکورد این باشگاه پرتغالی فاصله دارد.

پیش از این فقط یک‌بار پیش آمده که در ۲فصل متوالی، ۲تیم مشابه در نیمه‌نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند. فصل‌های ۸۵-۱۹۸۴ و ۸۶-۱۹۸۵ رئال‌مادرید با حذف اینترمیلان به فینال رقابت‌ها رسید.

رم برای چهارمین فصل متوالی به مرحله نیمه‌نهایی یک رقابت بزرگ صعود کرده و رئال‌مادرید تنها تیم دیگری است که از فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به این دستاورد رسیده. آاس‌رم در ۳۷دوره‌ای که در رقابت‌های اروپا بوده، ۴بار (فصل‌های ۷۰-۱۹۶۹، ۸۴-۱۹۸۳، ۹۱-۱۹۹۰و ۱۸-۲۰۱۷) به جمع ۴تیم‌نهایی رسیده.

مارسی - آتالانتا

المپیک مارسی و آتالانتا برای نخستین‌بار در یک تورنمنت به مصاف هم می‌روند و این در حالی است که تیم فرانسوی بعد از پیروزی یک بر صفر در خانه مقابل اینتر در یوفا ۱۲-۲۰۱۱ نتوانسته تیم‌های ایتالیایی را شکست بدهد. مارسی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ۷دیدار اخیر خود با حریفان ایتالیایی در رقابت‌های اروپایی بدون برد (۲تساوی و ۵شکست) بوده است.

آتالانتا پس از گرفتن ۴امتیاز از لیون در مرحله گروهی لیگ اروپا ۱۸-۲۰۱۷ (تساوی یک‌-یک خارج از خانه و باخت یک بر صفر خانگی) برای چهارمین بار در رقابت‌های اروپایی با یک تیم فرانسوی روبه‌رو خواهد شد. این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰-۲۰۱۹ و در دوران کرونا که بازی‌های حذفی به‌صورت تک‌مسابقه برگزار می‌شد، ۲ بر یک از پاری‌سن‌ژرمن شکست خورد.

مارسی برای دومین بار در ۳فصل اخیر به نیمه‌نهایی یک رقابت بزرگ اروپایی رسیده است. این تیم فصل۲۲-۲۰۲۱ در این مرحله از لیگ کنفرانس اروپا توسط فاینورد حذف شده بود. با این حال تیم فرانسوی نسبت به هر سه بازی قبلی خود در نیمه‌نهایی لیگ اروپا (۹۹-۱۹۹۸، ۰۴-۲۰۰۳ و ۱۸-۲۰۱۷) پیشرفت کرده است و تنها سویا (با ۷بار از ۷بار و رکورد صددرصدی) رکورد بهتری دارد.

آتالانتا پس از جام برندگان جام یوفا

۸۸-۱۹۸۷ که در بازی‌های رفت ‌و برگشت ۲ بر یک به تیم بلژیکی میشلن باخته بود، این فصل برای دومین بار به مرحله نیمه‌نهایی یک رقابت بزرگ اروپایی رسیده است. مارسی نیز همان فصل با باخت مقابل آژاکس از رقابت‌ها خارج شده بود.

مارسی هر یک از ۵بازی خانگی آخر خود در رقابت‌های بزرگ اروپایی را برده. پیش از این آنها درماه مارس۱۹۹۹ طولانی‌ترین‌ دوره بدون شکست را ثبت کرده بودند ‌(۶بازی بدون باخت). مارسی این فصل در بازی‌های پیاپی اروپایی (به استثنای مرحله مقدماتی) که در ورزشگاه ولودروم برگزار شد، بدون باخت بود. آنها یک‌بار هم ماه دسامبر۲۰۱۰ به این آمار رسیده بودند.

کد خبر 848890 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم بایرلورکوزن فوتبال

دیگر خبرها

  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • نیمه‌نهایی تکراری در فوتبال اروپا ؛ این بازی متفاوت خواهد بود!