Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:14:40 GMT

آماده سازی ورزشگاه یادگار امام تبریز برای بازی تراکتور و پیکان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۰۰۳۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تراکتور و پیکان به دلیل بارش سنگین برف در شهر تبریز، نیم ساعت عقب افتاد و از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد. این دیدار از رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر برگزار می‌شود.

یکی از دلایل این موضوع کاور نکشیدن عوامل برگزاری مسابقه روی چمن ورزشگاه است که برف تبریز آنها را غافلگیر کرده و هم اکنون نیروهای خدماتی ورزشگاه در حال پاک کردن چمن ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5098732

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی تبریز تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پیکان تهران ویروس کرونا شیراز شب یلدا آمار کرونا شهرکرد بوشهر کرمانشاه شیوع کرونا قاسم سلیمانی گرگان بارش برف شهرستان کرج عکس استانها بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

 قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

بازی شماره ۱: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره ۲: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره ۳: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره ۴: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده دیدار شماره ۳ رودرروی برنده مسابقه شماره ۴ می‌رود.

برنامه مسابقات اعلام نشده، اما از ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت به عنوان زمان برگزاری مرحله یک چهارم نهایی نام برده شده و مرحله نیمه نهایی ۲۴ و ۲۵ خرداد برگزار خواهد شد. قرار است دیدار نهایی نیز ۳۰ خرداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها