Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مصطفی جلالی، دبیر اجرایی سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد درباره شیوه‌های برگزاری آیین اختتامیه این جایزه ادبی توضیح داد و گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه دو مسیر را پیگیری کردهیم؛ نخست در نظر داشتیم این آیین در سالن بزرگی با حضور تعدادی از برگزیدگان و شایستگان تقدیر برگزار شود و رسانه‌ها بتوانند به صورت زنده این برنامه از طریق بستر‌هایی که فراهم است، دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تصمیم طی مکاتبه‌ای با ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اعلام شد، اما اجازه برگزاری این مراسم به شکل محدود به ما داده نشد؛ بنابراین ما به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا و حفظ سلامتی مهمانان از انتخاب این شیوه برگزاری صرف‌نظر کردیم.

 

جلالی با بیان اینکه برگزاری آیین اختتامیه در یک برنامه تلویزیونی شیوه دیگری است که برای برگزاری مراسم اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد در نظر گرفته‌ شده، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم با شبکه چهار سیما برای ضبط برنامه‌های این آیین صورت گرفته و منتظر هستیم که تاریخ و ساعت دقیق پخش برنامه اعلام شود. پیش‌بینی می‌شود هفته اول دی ماه بتوانیم آیین اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد را از طریق شبکه چهار سیما پخش کنیم.

جلالی درباره نحوه حضور برگزیدگان و شایستگان‌تقدیر در آیین اختتامیه جایزه ادبی جلال آل احمد گفت: برگزیدگان و شایستگان‌تقدیر از طریق تماس‌های تلفنی یا سایر شیوه‌های برخط در برنامه اختتامیه حضور خواهند داشت.

جلالی اظهار کرد: در آستانه چهل‌سالگی آغاز جنگ تحمیلی، ۱۲چهره برتر داستان و مستندنگاری دفاع مقدس با داوری اهالی رسانه و خبرنگاران به عنوان بخش ویژه سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد انتخاب و معرفی شدند که در برنامه اختتامیه تلاش خواهیم کرد با تعدادی از برگزیدگان این بخش در ارتباط‌های تلفنی یا برخط گفت‌گو کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه نامزد‌های سیزدهمین دوره جایزه ادبی جلال‌آل احمد در چهار گروه «داستان بلند و رمان»، «مجموعه داستان کوتاه»، «نقد ادبی» و «مستندنگاری» معرفی شده اند، گفت: جایزه نقدی برگزیدگان و شایستگان تقدیر از طریق شماره حساب اعلامی برای آن‌ها واریز خواهد شد و لوح تقدیر و نشان جایزه ادبی جلال آل احمد برای آن‌ها ارسال می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ادبیات جلال آل احمد جایزه ادبی صدا و سیما کرونا شبکه چهار جایزه ادبی جلال آل احمد آیین اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر شهرستان ساوجبلاغ در هفت محور تخصصی قرآن و عترت، ورزشی، فرهنگی و هنری، اقتصادی، اجتماعی، ایثار، شجاعت و فداکاری و علمی و پژوهشی و دو بخش جوان و نوجوان برگزار می‌شود.

در این مراسم که در روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در سالن سینمای ۹ دی شهر هشتگرد برگزار می‌شود، از نفرات برگزیده بر اساس نظر داوران تجلیل به عمل می‌آید و به تمامی نفرات شرکت کننده در جشنواره گواهی حضور اعطا می‌شود.

میهمانان ویژه این مراسم، استاندار البرز، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان بوده و حضور برای عموم مردم شهرستان ساوجبلاغ آزاد است.

کد خبر 6097823

دیگر خبرها

  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس