Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های امروز این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی به موضوع دلایل وجود بهشت و جهنم اشاره و در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دست اندرکاران مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و تبیین نمود.

امام جمعه قلعه رئیسی به محکوم کردن اروپا در لغو تحریم ها از سوی مجلس شورای اسلامی اشاره و گفت: اروپایی های به جای پاسخگویی به بدهکاری ها و فرصت سوزی ها مواضع طلبکارانه می گیرد و به دنبال همراهی با تیم جدید دولت بایدن هستند تا ایران را وادار به انفعال کنند و برخی دولتمردان هم زمینه این را فراهم می کنند و اروپا از طریق برجام به دنبال برجام های 2و 3و4 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روپای های در واقع جاده صاف کن آمریکا هستند و می خواهند راهبرد فشار حداکثری را به مهار حداکثری تبدیل کنند و این برنامه مشترک اروپا و آمریکاست و لذا در داخل کشور باید از تفکیک و جدایی ماهیت دموکرات ها و جمهوری خواهان پرهیز شوند و تفکیک اروپای مکار و نیرنگ باز از آمریکای جهان خوار یک خطای راهبردی است.

رئیس شورای فرهنگ و عمومی چاروسا به ولادت حضرت زینب(س) اشاره و با بیان اینکه اهل بیت محور آرامش و اسوه سلوک عالم اند تصریح کرد: حضرت زینب(س) یک الگوی تربیتی موفق سلامت و بهداشت روان است و این بانوی بزرگوار الگوی برای تمام بانوان است و یک مادر است که فرزندانش در مسیر ولایت و یاری امام می شوند و ولایت مداری را باید از زینب کبری(س) باید یاد گرفت و او راوی حوادث کربلاست و خواهران باید به این بانوی سترگ تاریخ بشریت اقتدا کنند.

صلواتی به روز پرستار هم اشاره و خاطرنشان کرد: پرستاران باید مظهر شخصیت زینب کبری(س) در جامعه باشند و از جمعی جهات به این بانوی بزرگوار اقتدا کنند و اخلاق و رفتار پرستاران باید در جامعه متجلی رفتار زینب کبری باشد و پرستاران باید ابعاد شخصیت معنوی و اخلاقی زینب کبری را بشناسند و مسئوولان علوم پزشکی استان برای زینب شناسی و زینب یاوری چاره اندیشی کنند و لازم است روز پرستار به تمامی پرستاران متعهد و متخلق به اخلاق زینبی تبریک عرض کنیم.

امام جمعه قلعه رئیسی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان گفت: انتطار و مطالبه و خواسته جوانان منطقه چاروسا از مدیرکل ورزش و جوانان استان اینست که بعد از ۱۶ سال قول و وعده عملی نشده حالا که اعتبار لازم تخصیص داده شد برای جبران کوتاهی هایی که در حق جوانان چاروسا شده است یک پیمانکار متعهد و قوی و با سرمایه مکفی و با روحیه جهادی و انقلابی برای پروژه ورزشگاه شهر قلعه رئیسی قلعه رئیسی انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: حقیقتا پیمانکار ضعیف و مصرف کننده اعتبار و پیمانکاری که بخواهد با گوشت بره برای طعمه ها و اربابان خودش وجه کسب کند تا پروژه تحویل بگیرد و یا از طرق غیر قانونی و دور زدن قانون و لابی گری و بده و بستان پروژه بدست آورد و متظاهر به رفتارهای عقلایی اما با ریا و خودنمایی و چرب زبانی و خدعه و نیرنگ به دنبال چپاول ثروت و بیت المال باشد و دائما پروژه ها را گروگان نگه دارد تا به مال اندوزی خودش برسد چنین پیمانکارانی برای مردم و جوانان چاروسا قابل تحمل نخواهد بود.

صلواتی یادآور شد: جوانان چاروسا انتظار دارند مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان یک پیمانکار قوی و دارای سرمایه از خودش و با نظارت دقیق و زمان بندی مشخص و در اسرع وقت تکمیل شود را انتخاب نماید و اگر غیر از این باشد جوانان منطقه چاروسا و شهر قلعه رئیسی مانع کار پیمانکار صعیف و اعتبار مصرف کندخواهند شد.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی ورزش مجلس شورای اسلامی جوانان ورزش و جوانان قلعه رئیسی زینب کبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت های فوتسال جام ملت های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

کد خبر 6090520

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد