Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز نیکوکاری یاران امام زمان (عج) مسجد آیت الله دوزدوزانی تبریز با حضور نماینده ولی فقیه در استان، ۲ سری جهیزیه کامل و ۱۲۰ بسته شب یلدا میان خانوارهای نیازمند تبریز اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مراسم اهدای ۲ سری جهیزیه کامل و ۱۲۰ بسته برای شب یلدا با حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) تبریز به همت مرکز نیکوکاری یاران امام زمان(عج) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم»، در این آیین ضمن تجلیل از خدمات بانوان تلاشگر مرکز نیکوکاری یاران امام زمان(عج) گفت: کمک به همنوعان و نیازمندان دستور قرآن است و خداوند متعال در قرآن کریم خطاب به مومنان می فرماید؛ «در راه خدا از آنچه خود دوست دارید انفاق نمایید».

امام جمعه تبریز گفت: آنچه که در این میان حائز اهمیت است و جای تقدیر و تشکر دارد، این است که بانوان در این ایام سخت بیماری منحوس کرونا همچون دوران دفاع مقدس پیشگام و در میدان جهاد مشغول ارائه خدمات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به هموطنان هستند، بانوان علاوه بر انجام رسالت اصلی و سنگین خویش در کنار آن به کمک نیازمندان نیز می شتابند.

وی در این مراسم که فاتح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تبریز، حمیده شفیعی مدیر بنیاد خیریه امام زمان (عج)، هیئت امنا، روحانی مسجد و سایر مدعوین نیز حضور داشتند، گفت: زنان امروز با حضور همه‌جانبه ‌و فعالانه ‌در صحنه‌های‌ گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی‌ همچون ‌دوران دفاع‌ مقدس، نقشی‌ ریشه‌دار و ارزشمند دارند و با پیروی‌ از مکتب ‌عاشورا حماسه‌های ‌فراموش‌ نشدنی ‌آفریدند.

همچنین «حمیده شفیعی» مدیر مرکز نیکوکاری یاران امام زمان(عج) در ابتدای این مراسم، گزارشی از روند تهیه بسته های شب یلدا و جهیزیه ارائه کرد و گفت: بانوان تلاشگر مرکز، مسجد، بسیج و کانون، از بدو شیوع ویروس کرونا با همراهی بانوان داوطلب و خیر، اقدام به تهیه این اقلام کرده اند.

وی ادامه داد: بسته های یلدایی شامل آجیل، کیک خانگی، هندوانه، سیب، انار، خیار، پشمک، ذرت، برنج، روغن، رب، ماکارونی، شکر و... با هزینه ای بالغ بر ۱۲میلیون تومان و تهیه ۲ سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، لوازم آشپزخانه، پتو و سایر اقلام ضروری به مبلغ ۳۰ میلیون تومان است.

مدیر مرکز نیکوکاری یاران امام زمان(عج) افزود: این هدایا در منطقه به همت فعالان مسجدی کاملا به صورت چراغ خاموش و شبانه در درب منازل این عزیزان توزیع می شود.

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز شبستان تبریز یاران امام زمان عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند

معصومه تکلو کارشناس اداره کل غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو ضمن تاکید بر سلامت آب‌های آشامیدنی و معدنی بسته بندی شده گفت: امکان ندارد ارگان نظارتی مهمی مثل غذا و دارو بدون مطالعه و لحاظ مسائل فنی و بهداشتی برای فرآورده‌ای مجوز مصرف و پروانه بهداشتی صادر کند کما اینکه عدول از تعهدات توسط شرکت هم می‌تواند موجب ابطال موقت یا دائم مجوز شود.

وی با اشاره به اینکه جای طرح مباحث فنی و علمی اصولا در رسانه‌های عمومی نیست تصریح کرد: گاهی ناچار هستیم برای اطمینان بیشتر مردم نکاتی را گوشزد کنیم مثل اینکه گرانول پلیمر مورد مصرف جهت بسته بندی آب‌های بسته بندی شده، پلیمر پلی اتیلن ترفنالات می‌باشد که از دو منومر اتیلن گلایکون و اسید ترفتالیک تحت خلا دما و زمان معین و با ایجاد پیوند کوالانسی بین دو منومر مذکور در راکتور پتروشیمی تولید می‌شود.

کارشناس اداره کل غذایی و آشامیدنی ادامه داد:این شرکت پترو شیمی تندگویان دارای گواهی مناسب برای مصرف انسان از آزمایشگاه‌های داخل و خارج کشور می‌باشد لذا قرار گرفتن بطری آب در معرض نور آفتاب و یا انجماد آن در فریز، قادر به تخریب بطری‌های یکبار مصرف آب و خروج ترکیبات فتالات از پلیمر نمی‌شود.

 تکلو در پایان به مردم این اطمینان را داد که با توجه به کنترل سه سطحی سلامت آب‌های معدنی و آشامیدنی بسته بندی در سازمان غذا و دارو با خیال راحت از آنها استفاده کنند و بدانند کوچک‌ترین تهدید سلامتی در فرآورده‌های غذای و آشامیدنی در اولین زمان ممکن به اطلاع آنها خواهد رسید.

منبع: سازمان غذا و دارو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • اهدای زندگی دوباره به ۴ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس