Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، بعدازظهر امروز حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته که با حضور پرشور نمازگزاران و پس از ۱۰ هفته با تغییر وضعیت پردیس از نارنجی به زرد در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: توفیق دوباره‌ای شد که پس از ۱۰ هفته تعطیلی و با تغییر وضعیت پردیس از نارنجی به زرد، مجوز برگزاری نماز جمعه از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه صادر و با حضورمان از سفره نماز جمعه بهره‌مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از مردم تقاضا داریم تا با رعایت پروتکل‌ها روند ابتلا به کرونا را کاهشی کنند، زیرا اگر این پروتکل‌ها رعایت شود از این مراسم‌های معنوی و مذهبی بهره خواهیم برد و با رفتن وضعیت به نارنجی و قرمز این مراسم‌ها تعطیل می‌شود.

امام جمعه پردیس افزود: امیدواریم مردم با رعایت مسایل بهداشتی، کاری کنند تا مراسم‌های مذهبی و امور اقتصادی به حالت عادی بازگردد.

حسینی ادامه داد: امیدواریم با تلاش ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، شبکه بهداشت و تلاش فراوان اخیری که در غالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور بسیجیان، شبکه بهداشت و ائمه جماعات صورت گرفته  سیر کاهشی این بیماری را شاهد باشیم.

وی با اشاره به سی‌ام آذرماه، ولادت حضرت زینب(س)، بیان کرد: آن حضرت پرستاری نمونه بودند و این روز را به پرستارانی که در بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و حتی در منازل در راه سلامت از خودگذشتگی می‌کنند  تبریک می‌گوییم.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: حضرت زینب(س) الگوی آرامش بودند و امروز سلامت روان مردمان ما توسط دشمن هدف قرار گرفته شده و با ناامید کردن مردم از طرق مختلف مرتب مردم را تهدید و تحریم می‌کنند.

حسینی افزود: آن حضرت در اوج مصیبت روبروی دشمن ایستاده و دشمنان را خار کرد و باید این حضرت الگوی ما باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن یکشنبه سی آذر و شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، گفت: بحث عدم شب نشینی مکررا از رسانه‌ها اعلام می‌شود و باید بدانیم که، شب یلدا فقط آجیل، هندوانه و شیرینی نیست و در زمستان با توجه به کوتاهی روز و طولانی شدن شب‌ها در قرآن نیز آمده «ای اهل قرآن حال که روزها کوتاه شده، روزه گرفته و در شب‌های طولانی ذکر بگویید.»

 

امام جمعه پردیس با اشاره به اعدام عنصر ضد انقلاب و عامل دستان استکبار جهانی، تاکید کرد: نیما زم که نام اصلی او روح الله بوده پس از 14 ماه از زمان دستگیری، بازپرسی و محاکمه، هفته قبل به دار مجازات آویخته شد.

حسینی ادامه داد: در این پرونده اهمیت تربیت فرزندان به خصوص تربیت فرزندان مسؤولان کاملا مشهود است به گونه‌ای که مسؤولان باید رهبری را به عنوان بهترین الگوی تربیت فرزندان برای خود قرار بدهند.

وی اضافه کرد: رهبری با تمام مشغله خود در تربیت فرزندان از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و تلاش دشمنان برای شایعه سازی و ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه از طریق فرزندان به جایی نرسید و تمام شایعاتی که درست کردند به سنگ خورد.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: پدیده آقازادگی فراگیر شده و نباید بگذاریم دامن ما را بگیرد زیرا نیما زم آقازاده فرهنگی بود، و از طریق پدر به سیستم فرهنگی و هنری کشور وارد شد، در پی آن طرفداری یک‌جانبه پدر باعث شد نیما زم دردام فساد گرفتار شده و در تور جاسوسی استکبار بی‌افتد.

حسینی افزود: آزمون‌هایی در زندگی انبیا و اولیا وجود داشت که باعث بروز مشکلاتی برایشان شد اما به اشتباه خود اعتراف کردند.

وی ادامه داد: اما شیخ محمدعلی زم پدر نیما زم، در سوگ فرزندش که دستش به ده ها انحراف و خیانت آلوده بود نشست و به جای اعلام کم کاری خود و درخواست بخشش در خصوص ۱۲ سال پادویی فرزندش، قلم به دست گرفته و از دو ساعت ملاقات خانوادگی با فرزندش وی را حاله ای از نور خوانده و تعبیر رزمندگانی که در اسارت هستند را از فرزندش داشت.

امام جمعه پردیس ضمن تقدیر از تلاش‌های فراوان وزارت اطلاعات و سپاه، بیان کرد: مجازات جنایتکاران باید ادامه داشته باشد زیرا مردم منتظر دیدن مجازات این افراد هستند.

حسینی اضافه کرد: رهبری بارها درخصوص ولنگاری فضای مجازی فریاد زدند و خواستار توسعه فضای ملی ارتباطات و اینترنت ملی شدند اما علی رغم این تاکیدات برخی به این فرامین گوش نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: باید شبکه ملی اطلاعات و بومی سازی این فضا به سرعت انجام شود و کسانی که این اقدامات را به تاخیر می‌اندازند و کاری انجام نمی‌دهند در جنایات رخ داده شریک هستند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه اروپا جاده صاف کن آمریکا است، تاکید کرد: زیاده خواهی‌های اروپای بدعهد ادامه دارد و این زیاده خواهی‌ها نه با لبخد و مذاکره که با مقاومت انقلابی رفع می‌شود.

حسینی تصریح کرد: ماهیت جمهوری خواهان و دموکرات‌های آمریکا یکی است و تجربه ثابت کرده تفکیک اروپا از آمریکا خطایی راهبری است، زیرا اروپایی‌ها جاده صاف کن امریکایی‌ها هستند و مسؤولان بدانند فقط با مقاومت انقلابی باید مقابلشان ایستاد،چراکه تفکرشان نابودی کشور و سلطه بر مردم ایران است.

وی افزود: اتحاد ملی نیاز امروز کشور است و آنهایی که دم از مذاکره با دشمن می‌زنید بدانند دشمنان پایبند مذاکره نیستند.

امام جمعه پردیس ادامه داد:مسؤولان بترسند که یک روزی مورد خشم ملت و خدا قرار بگیرند، زیرا اگر رهبری حمایتشان را از مسؤولان بردارند مغضوب خداوند و مردم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/س

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه اروپا پردیس رهبری امام جمعه پردیس تربیت فرزندان نیما زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد

آیت‌الله سید نصیر حسینی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: جمعیت هلال احمر و نیروهای امدادی این نهاد بیشترین نقش را در مواقع بروز بحران  و سوانح از جمله سیل، زلزله و سایر حادثه ها دارند.

 هجدهم اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر نامگذاری شده است. 

وی همچنین با اشاره به روز جهانی ماما هم گفت: باید از مجموعه تیم سلامت در مراکز بهداشتی و درمانی و نقشی که ماماها در زمینه فرزندآوری و آموزش و مشاوره های ازدواج و بنیان خانواده دارند قدردانی کرد.

آیت‌الله سید نصیر حسینی در بخش دیگری از سخنان خود و با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و نقش این امام همان در تربیت عالمان دینی و ترویج فرهنگ غنی شیعه و اسلام گفت: ایشان چهار هزار شاگرد را تربیت کرد و با این کار دین را ترویج و زنده نگه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان
  • سه شنبه بازار پردیس تعطیل می شود
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • امام جمعه یاسوج از خدمات امدادگران هلال احمر در صحنه حوادث قدردانی کرد
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر