Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:16:29 GMT

فلیک: ناراحتم که بهترین مربی سال نشدم

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۰۶۸۹

فلیک: ناراحتم که بهترین مربی سال نشدم

هانسی فلیک سرمربی بایرن معتقد است او و دستیارانش شایسته کسب جایزه بهترین مربی سال فیفا بودند.

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ که این باشگاه را به کسب 5 جام در فصل گذشته هدایت کرد، روز گذشته در مراسم بهترین های فیفا بهترین مربی سال نشد و رقابت را به یورگن کلوپ رقیب هموطن خود باخت.

 

 

 

 

فلیک که امروز در نشست خبری بازی با لورکوزن شرکت کرده بود، در واکنش به مراسم دِبست فیفا گفت:« معتقدم بهترین مربی سال فیفا کمی با بهترین گلر یا بهترین بازیکن سال متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایزه به همه کادر فنی اختصاص دارد و به همین دلیل احساس تاسف می کنم از این بابت که جایزه به ما تعلق نگرفت. البته که کلوپ و دستیارانش نیز مثل ما شایسته این جایزه بودند. از اتفاق دیروز کمی ناامید شدیم ولی زندگی ادامه دارد و باید رو به جلو حرکت کرد. ما اهدافی جدید داریم که باید به آنها برسیم. این داستان برای مان تمام شد.»

 

فلیک در مورد انتخاب مانوئل نویر و روبرت لواندوفسکی به عنوان بهترین دروازه بان و بازیکن سال گفت:« به طرزی باورنکردنی برای شان خوشحال هستیم و شایسته این جایزه بودند. هر دو فصلی فوق العاده را داشتند و برای یاشوآ کیمیش و آلفونسو دیویس به خاطر قرار گرفتن شان در تیم برتر سال هم خوشحالیم.»

 

 

 

 

لورکوزن:« آنها یک امتیاز از ما بیشتر دارند و صدرنشین هستند. چیزی که اعتماد به نفس شان را بیشتر کرده است. لورکوزن روی روند خوبی قرار گرفته و فوتبالی مالکانه ارائه می دهند. باید خوب دفاع کنیم و تا حد امکان توپ از دست ندهیم. اگر همه 100 درصد توان شان را بگذارند، شکست دادن مان برای لورکوزن دشوار می شود.»

 

وضعیت کیمیش:« دیروز با او صحبت کردم و منتظر آخرین تمرین مان هستیم تا شرایطش را بسنجیم. امروز تیم پزشکی در مورد او نظر خواهد داد ولی به هیچ بازیکنی فشار نمی آورم. نمی خواهم روی کیمیش ریسک کنم و اگر درصدی احتمال خطر باشد، به او میدان نخواهم داد.»

 

 

لیورپول یورگن کلوپ (سرمربی) هانس فلیک روبرت لواندوفسکی جاشوا کیمیچ بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول یورگن کلوپ سرمربی هانس فلیک روبرت لواندوفسکی جاشوا کیمیچ بایرن مونیخ بهترین مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید احمدعباسی در بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال به ایران اظهار داشت: ما پله به پله بالا آمدیم و قدرت خود را به حریفان نشان دادیم. ما دو سال قبل با اینکه خیلی از تیم ها را با اختلاف شکست د ادیم اما مردم از ما انتظار قهرمانی داشتند و من به شخصه بسیار ناراحت بودم. خیلی از بازیکنان تیم ملی نسبت به گذشته عوض شده اند و این تورنمنت اولین تجربه آنها بود.

او ادامه داد: در جام ملت های امسال، بازی ها را سخت آغاز کردیم اما در فینال قدرت خودمان را به آسیا نشان دادیم، تایلند در بازی فینال و در مقابل ۱۲ هزار هواداری که داشت نتوانست برابر ما حرفی برای گفتن داشته باشد از مردم ایران بابت انرژی که به ما دادند واقعا تشکر می کنم و کاپ قهرمانی از آن آنها است.

احمدعباسی در رابطه با کسب دو جایزه (بهترین گلزن و بهترین بازیکن) جام ملت های آسیا گفت: تمام بازیکنان ایران لیاقت دریافت بهترین بازیکن را داشتند ما مکمل هم بودیم و کسب جایزه های فردی برای من اهمیت زیادی ندارد.

او درباره خواسته اهالی فوتسال از مسئولان گفت: مدیران فدراسیون فوتبال باید هر چه سریعتر تکلیف قرارداد اعضای کادر فنی تیم ملی را مشخص کنند. ما ۳ ماه دیگر باید در رقابت های جام جهانی حضور داشته باشیم و نیازمند حمایت های بیشتری نسبت به جام ملت های آسیا داریم. جام جهانی رویدادی است که باید با آمادگی ۱۰۰ درصدی در آن حضور پیدا کنیم.

او در خصوص دریافت پاداش برای قهرمانی در آسیا خاطر نشان کرد: فعلا به ما گفته اند که در آینده پاداش ها پرداخت خواهد شدو باید ببینیم که آینده چه زمانی خواهد بود.

احمدعباسی در خصوص اشک هایی که در هنگام دریافت جایزه بهترین بازیکن آسیا می ریخت، گفت: اشک های من به خاطر خانواده ام بود، چون این عزیزان از نزدیک دیده اند که در این ۱۲، ۱۳ سال چه سختی هایی کشیده ام و فقط برای آنها خوشحال بودم. من فردا عازم اسپانیا هستم و پس از آن اندکی استراحت خواهم کرد و در ادامه باید به اردوی تیم ملی اضافه شویم.

کد خبر 6092390 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد