Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا مومنی روز جمعه در دیدار با خانواده مرحوم غلامپور افزود: این اقدام برای قدردانی و ترویج این امر خداپسندانه در قشم انجام می‌شود.

امام جمعه شهرستان قشم نیز در این دیدار اظهار داشت: این اقدام باعث حیات چندین انسان در این دنیا شد و ثواب اخروی این کار نیز محفوظ است.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: انسانیت  خانواده های ماهیگیر و غلام‌پور در تصمیم به اهدای عضو تجلی یافته و لازم است از این تصمیم سخت و ارزشمند به نیکی تقدیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر شوهر مرحوم غبامپور حضور مسوولان در منزل متوفی را موجب تسلی بازماندگان دانست و افزود: تصمیم به اهدای عضو برای ما بسیار سخت بود اما نتیجه آن که منجر به ادامه حیات چندین هموطن شد شیرین است.

عباس ماهیگر افزود: با اهدای عضو انجام شده در حقیقت به نحوی حیات آن مرحوم ادامه دارد و ما تنها از سیمای او محروم هستیم.

وی ادامه داد: مهمترین اقدام در نهایی شدن تصمیم اهدای عضو را مادر نادیه با اعلام رضایت خود انجام داد و امیدواریم این اقدام به عنوان الگویی در سطح جزیره قشم نهادینه شود.

ماهیگیر تصریح کرد: به دنبال شناخت افراد دریافت کننده اعضای نادیه نیستیم و از آن‌ها نیز می‌خواهیم برای شناخت و ارتباط با ما اصرار نداشته باشند.

نادیه غلام‌پور، مادر ۳۴ ساله قشمی که به علت مرگ مغزی، پزشکان از وی قطع امید کردند با رضایت خانواده اعضای بدنش از جمله قلب، کلیه، پانکراس، ریه و کبد جهت زندگی بخشیدن به چندین هم‌وطن اهدا شد.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم قشم اهدای عضو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم قشم اهدای عضو سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم قشم اهدای عضو اخبار کنکور اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیات یک خانه‌!

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900965

دیگر خبرها

  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • اهدای درب چوبی حرم امام رضا (ع) از طرف حرم بانوی کرامت
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • فلسفه نامگذاری ماه‌های شمسی چیست؟
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • ببینید | حضور ترسناک یک کورکودیل در حیات یک خانه‌!
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • دانلود نماهنگ شنیدنی «روز ملی خلیج فارس» + علت نامگذاری