Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امروز مردان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی در آکادمی راد در ورزشگاه آزادی تهران به میدان رفتند و با دو پیروزی پیاپی مقابل فولاد سپاهان و آکادمی راد (میزبان رقابت ها) و کسب ۱۰ امتیاز کامل، مقتدرانه صدرنشین لیگ قهرمانی تیروکمان (ریکرو) جام شهدای سلامت شدند.

میلاد وزیری ملی‌پوش تیروکمان کشور که سهمیه المپیک توکیو را برای کشورمان کسب کرده، سرمربی_ کماندار تیم ریکرو مردان دانشگاه آزاد اسلامی است‌ و  برترین تیرانداز هفته اول و دوم لیگ کشور شناخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، کمانداران پایتخت و مقاومت عاشورا آذربایجان شرقی، به ترتیب اول تا سوم لیگ هستند.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1084516 برچسب‌ها تیم تیرو کمان دانشگاه آزاد اسلامی ورزش دانشگاه آزاد باشگاه دانشگاه آزاد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی ورزش دانشگاه آزاد باشگاه دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در حمایت از خیرش اساتید و دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد