Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال تراکتور تبریز با پیروزی مقابل پیکان به رده سوم جدول رده‌بندی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پیکان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی 3 بر یک سرخپوشان تبریزی خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تیکدری در دقیقه 21، اشکان دژاگه در دقیقه 22 و محمد عباس‌زاده در دقیقه 39 گل‌های تراکتور را زدند و رضا جبیره در دقیقه 27 تک گل پیکان را به ثمر رساند.

در دقیقه 3+90 این مسابقه پنالتی اعلام شده به سود تیم پیکان را حجت حق‌وردی از دست داد و محمدرضا اخباری این توپ را در اختیار گرفت.

علی صفایی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. جبیره از پیکان و هادی محمدی از تراکتور کارت زرد گرفتند.

تراکتور با هدایت مسعود شجاعی در دومین بازی متوالی به پیروزی رسید و با 12 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد. 

این دیدار در دقیقه 75 به دلیل رفتن برق ورزشگاه یادگار امام (ره) حدود 20 دقیقه متوقف شد. این در حالی بود که مسابقه به دلیل بارش برف به جای ساعت 15:15، با 30 دقیقه تأخیر و ساعت 15:45 آغاز شد.

جلسه اول مدیران تراکتور با منصوریان بی‌نتیجه ماند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال