Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به اینکه سرانه فضای اردوگاهی به ازای هر دانش‌آموز در استان ۲.۳۴ متر مربع است، بنابراین سرانه فضای اردوگاهی در قزوین یک سوم استاندارد کشوری است. - اخبار استانها -

حسنعلی اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره وضعیت آماده‌سازی فضای اردوگاهی و تفریحی برای دانش‌آموزان هم‌استانی اظهار داشت: با توجه به اینکه سرانه فضای اردوگاهی به ازای هر دانش‌آموز در استان 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

34 متر مربع است، بنابراین سرانه فضای اردوگاهی در قزوین یک سوم استاندارد کشوری (6.73 متر) است.

اصغری با بیان اینکه این سرانه در استان قزوین تقریباً معادل نصف میانگین کشور است، اضافه کرد: ساخت و تکمیل اردوگاه تفریحی و آموزشی شهید بابایی در روستای یانس‌آباد شهرستان آبیک مهمترین برنامه اداره کل آموزش و پرورش قزوین در حوزه تقویت فضاهای اردوگاهی در استان قزوین است که با وجود اینکه احداث آن از سال 1383 شروع شده، هنوز به مرحله بهره‌برداری کامل نرسیده است.

نیمه‌کاره رها شدن احداث اردوگاه شهید بابایی

وی با یادآوری اینکه اردوگاه یانس‌آباد در سال 1364 توسط وزارت نیرو تاسیس شده است، ادامه داد: این اردوگاه که 121 هکتار مساحت دارد، در تاریخ 23 آذرماه 1382 در قالب یک توافق‌نامه میان وزارت آموزش و پرورش و وزارت نیرو به اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین واگذار شد تا آن را به یک اردوگاه تفریحی برای اقامت 400 دانش‌آموز تبدیل کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به قرار گرفتن اردوگاه شهید بابایی در کیلومتر 25 آزادراه قزوین-کرج گفت: این موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی دانش‌آموزان 3 استان قزوین، البرز و تهران به این اردوگاه و استفاده از امکانات آن برای دانش‌‌آموزان قزوینی، کرجی و تهرانی فراهم می‌‌‌آورد.

توسعه اردوگاه 120 هکتاری شهید بابایی استان قزوین در انتظار توجه مسئولانقزوین| مدرسه انرژی اتمی استان قزوین 57 درصد پیشرفت فیزیکی دارداردوگاه ویژه معتادان خطرناک در قزوین احداث شود

اصغری با ذکر اینکه عملیات احداث این اردوگاه به دلیل نبود بودجه و اعتبار نیمه‌کاره رها شده است، افزود: در حال حاضر این اردوگاه برای احداث ساختمان اداری، نمازخانه، بازیگاه کودک و سالن غذاخوری و همین‌طور دیوارکشی، محوطه‌سازی، تکمیل سالن آمفی‌تئاتر، استخر ذخیره آب، بازسازی و تجهیز سوئیت‌های نیمه‌کاره نیازمند بودجه و اعتبارات ملی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با تخصیص بودجه برای تکمیل اردوگاه شهید بابایی در قانون بودجه سال 1400 بتوانیم این اردوگاه را تا قبل از اتمام دولت دوازدهم تکمیل کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش استانداری قزوین وزارت آموزش و پرورش استانداری قزوین آموزش و پرورش شهید بابایی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند

افشین خوش‌گوار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان کردستانی ۶ عنوان برتر در مرحله کضوری جشنواره سفیران سلامت را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، در مرحله شهرستانی ۸ هزار و ۵۲۸ اثر اعلام وصول شد که از این تعداد ۳۱۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

خوش‌گوار عنوان کرد: پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی، با نظر شورای داوران ۲۹ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر سلامت و تندرستی وزارت، شش اثر شرکت کنندگان کردستان حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: بر این اساس در رشته کارسازه سارا وکیلی از مدرسه متوسطه اول فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران و سیدایمان حسینی از مدرسه متوسطه اول دکتر پرتو ماه دهگلان موفق به کسب عنوان اول شدند.

خوش‌گوار ادامه داد: در بخش کارسازه ابتدایی اول مدرسه شکوفه‌های انقلاب دیواندره متشکل از آریسا محمدیان، ستایش حمزه‌ای و فاطمه زهرا محمدی رتبه چهارم کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش جشنواره عکاسی چهارشنبه آخر سال نیز آلان شادفر از مدرسه شهید فهمیده ناحیه ۲ و شنیا دلکی از مدرسه نیایش دهگلان حائز رتبه برتر کشوری در دوره دوم ابتدایی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در بخش باغچه کوچک سبزیجات نیز ایلیا صفری از مدرسه شهید آزادی کامیاران در دوره اول ابتدایی رتبه پنجم کشور را به دست آورد.

کد خبر 6090668

دیگر خبرها

  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • ارتقای سرانه آموزشی هرمزگان با ساخت ۶۰۰ کلاس درس جدید در سال جاری
  • نیاز آذربایجان‌غربی به ۵۰۰۰ کلاس درس برای رسیدن به استاندارد کشوری
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل تامین می‌شود