Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:41:29 GMT

کومان: کار کردن در والنسیا سخت است

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۲۲۷۶

کومان: کار کردن در والنسیا سخت است

سرمربی بارسلونا که یک دوره کوتاه هدایت والنسیا را بر عهده داشت کار کردن در این تیم را سخت عنوان کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا شنبه در هفته چهاردهم لالیگا به مصاف والنسیا می‌رود. رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی گفت: به خودمان بستگی دارد. باید خیلی با تمرکز و پر انرژی باشیم. والنسیا تیم قوی و جنگنده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای خلق موقعیت باید خوب باشیم. ما تیمی هستیم که موقعیت ایجاد می کنیم و باید کمی اثرگذارتر باشیم. 

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: مهم است که همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم. توانایی‌های مختلفی داریم. با حضور لیونل مسی یک بازیکن بیش‌تر در میانه میدان داریم. آزادی هر یک از بازیکنان در زمین مهم است و شرایط را برای ضد حمله سخت می کند. 

سرمربی هلندی درباره جو تیم گفت: با وجود شکست‌ها جو خوبی برقرار است. باید زمانی که پیروز می‌شویم بیش‌تر خوشحال شویم اما در مجموع جو تیم خوب است. 

کومان از والنسیا خاطره خوشی ندارد. او در این رابطه اظهار کرد: تصمیماتی گرفتم که شاید اشتباه کردم. دوران کوتاهی هدایت این تیم را بر عهده داشتم ولی حداقل چیزی به دست آوردیم. کار کردن در والنسیا سخت است چون تغییرات زیادی در کادر مربیگری وجود دارد و گاهی اوقات آرامش برای کار کردن وجود ندارد. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رونالد کومان تیم فوتبال بارسلونا والنسیا کار کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس

یکی از پُرافتخارترین بازیکنان تاریخ بارسلونا، میهمان ویژه دیدار تیم محبوب خود مقابل والنسیا بود.

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و مرد اول تیم ژاوی در کسب این برد خانگی بود. پدرو وینگر سابق بارسلونا که اکنون در 36 سالگی برای لاتزیو بازی می کند، میهمان ویژه این دیدار بود. پدرو که محصول لاماسیا است، بین سال های 2008 تا 2015 در تیم بزرگسالان بارسلونا به میدان رفت و با این تیم به همه افتخارات ممکن رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها