Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار اردبیل گفت: با توجه به اینکه در جنوب استان اردبیل به ویژه منطقه شاهد وجود ظرفیت‌های بسزایی در بخش کشاورزی، صنعتی و انسانی هستیم با تلاش جدی دستگاه های اجرایی مربوطه روند سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و صنعتی خلخال تقویت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو عصر امروز در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی خلخال اظهار داشت: در حال حاضر پروژه کارخانه سیمان خلخال در سکوت به سر می‌برد و علت این مسئله بروز برخی مسائل و مشکلاتی برای سرمایه‌گذار آن است و تعیین و تکلیف این پروژه بزرگ در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی و صنعتی جنوب استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه در جنوب استان اردبیل به ویژه منطقه شاهد وجود ظرفیت‌های بسزایی در بخش کشاورزی، صنعتی و انسانی هستیم با تلاش جدی دستگاه های اجرایی مربوطه روند سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی و صنعتی خلخال تقویت می‌شود.

بهنامجو از برنامه‌ریزی برای بهره‌برداری از پل معلق ازنا و خلخال در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال آینده پروژه گردشگری پل معلق ازناو خلخال مورد بهره‌برداری قرار گرفته و عملیات اجرایی پروژه اندبیل نیز آغاز خواهد شد و برای توسعه بخش گردشگری این منطقه نیز توجه جدی می‌شود.

زیان کرونا به گلخانه‌داران خراسان‌رضوی/پایانه صادرات گل و گیاه معضلات را کاهش می‌دهدتاکید بر کاهش استفاده از منابع آبی زیرزمینی/ کشت گلخانه‌ای در خراسان رضوی گسترش می‌یابدشهرک دامپروری و گلخانه‌ای در شهرستان بروجرد ایجاد می‌شود

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه کشت گلخانه‌ای در منطقه خلخال رونق می‌گیرد بیان کرد: براساس هماهنگی صورت گرفته از سوی جهاد کشاورزی طرح توسعه و ترویج کشت گلخانه‌ای در منطقه خلخال اجرا می‌شود و تاکنون با همکاری دستگاه های اجرایی ضمن فعالیت گلخانه تولید توت فرنگی 22 واحد گلخانه‌ای نیز راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات لازم برای اجرای پروژه شهرک گلخانه‌ای خلخال اختصاص یافته است اظهار کرد: با توجه به اینکه تمامی شرایط آب و هوایی برای ترویج کشت گلخانه‌ای در جنوب استان اردبیل فراهم است امسال اعتبارات لازم برای اجرای پروژه شهرک گلخانه‌ای خلخال اختصاص یافته است و اجرای آن شروع خواهد شد.

انتهای پیام/146/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنوب استان اردبیل کشت گلخانه ای کشاورزی و صنعتی صنعتی خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود خیرجو بعدازظهر یکشنبه در بازدید از پروژه‌های شبکه فاضلاب واحدهای مسکن ملی شهرستان خلخال اظهار کرد: پروژه شبکه فاضلاب واحدهای نهضت ملی خلخال علیرغم تخصیص اعتبار عمرانی با منابع داخلی در حال اجرا است.

وی به پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه اشاره کرد و گفت: طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب ۷۳۰ متر با مسیری تماماً سنگی در حال اجرا است که بنیاد مسکن استان نیز در این پروژه مشارکت دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: این شرکت بنا بر وظیفه ذاتی و حمایت از سیاست کلان دولت در بخش تولید مسکن و حمایت از قشر آسیب پذیر و محروم جامعه پروژه فاضلاب مسکن ملی را اجرایی می‌کند.

خیرجو با بیان اینکه پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال اسفند ماه سال گذشته از سوی اداره کل بنیاد مسکن اردبیل به این شرکت ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه همزمان با دریافت ابلاغیه شروع شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکار پروژه در حال انجام عملیات پیکور زنی در مسیر بوده و تلاش خواهیم کرد پروژه در حداقل زمان ممکن به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 6091189

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • بازدید استاندار مازندران از روند فعالیت نیروگاه شهید سلیمی
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای
  • ادامه هتل«صخره‌ای»معطل راه دسترسی/استاندار:سرمایه‌گذار حمایت شود