Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@23:06:27 GMT

ساعات کاری نانوایی‌ها در محدودیت‌های جدید

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۳۱۱۵

صراط: بیژن نوروز مقدم آبکنار رئیس اتحادیه نانوایان سنتی درباره فعالیت واحد‌های صنفی در محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: ساعت آغاز کار نانوایان در محله‌های مختلف، متفاوت است و بسته به تقاضایی که در این مکان‌ها وجود دارد، از ۵ تا ۸ صبح آغاز به کار می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی افزود: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، نانوایان سنتی باید واحد‌های خود را تا ساعت ۲۰ تعطیل کنند تا متقاضیان از ساعت ۲۱ که طرح محدودیت تردد آغاز می‌شود، جهت خرید نان یا موارد دیگر از خانه خارج نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اتحادیه نانوایان سنتی بیان کرد: روز‌های ابتدایی که محدودیت‌های جدید کرونایی اعمال شده بود، در ساعت‌های پایانی فعالیت نانوایان شاهد حضور حجمه مردم در صف نانوایی‌ها بودیم، اما گذشت چند روز و عادی شدن این روال، مردم برای خرید نان زمان بندی کردند.

نوروز مقدم ادامه داد: نان را می‌توان به عنوان مهم‌ترین مواد غذایی بین خانوار‌های ایرانی بر شمرد به طوری که با افزایش قیمت برخی کالا‌های اساسی در بازار، تقاضا به نان افزایش پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر نیز با همین موضوع مواجه هستیم یعنی این روز‌ها که قیمت کالا‌هایی همچون برنج، مرغ، حبوبات و... افزایش یافته است، تقاضا به نان در جامعه نیز افزایش پیدا کرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نانوایی محدودیت های کرونایی کرونا نانوایان قیمت نان نان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (شنبه 8اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 198 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 268 تومان معامله می‌شود.

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال 62 هزار تومان

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 232 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 101 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 34 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 237 تومان است.

بروز رسانی: ‌شنبه 8  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 198  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 268

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 232

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 101

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 34

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 237

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • نرخ دلار و یورو در مرکز مبادله ارز
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی