Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، تعدادی از ساکنان روستای اسلام‌آباد جلین در تماس تلفنی با خبرنگار فارس خواستار پیگیری قطع آب شرب منطقه خود در روز تعطیل شدند که این مشکل با جدیت فرماندار گرگان برطرف شد تا این خبر خوب نشان دهد مردم همواره قدردان مدیران جهادی هستند.

تعدادی از ساکنان روستای «اسلام‌آباد» جلین ساعت ۱۱ صبح امروز خبر قطع آب شرب روستا بر اثر خرابی پمپ را به خبرگزاری فارس اطلاع دادند تا با پیگیری این رسانه سریع‌تر نسبت به مطالبه‌گری مردمی پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*خرابی پمپ روستا مربوط به دیروز و امروز نیست

یکی از مردم روستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: مشکل خرابی پمپ این روستا مربوط به دیروز و امروز نیست، تقریبا هر ماه با قطع آب در روستا مواجه هستیم، هر کس وظیفه‌ای قانونی یا اجتماعی دارد که نیاز است با تلاش مسوولان بار مشکلات از دوش مردم برداشته شود.

این شهروند ادامه داد: با توجه به اینکه شرایط کرونا نیاز به تمهیدات بهداشتی را بیش از پیش می‌طلبد لازم دیدیم تا این مسئله را از مسوولان مطالبه کنیم تا هر چه زودتر در رفع مشکل قطع آب تلاش کنند، خوشبختانه این منطقه تاکنون فوت ناشی از کرونا نداشته است.

*با قطعی آب زندگی مردم مختل می‌شود

یکی دیگر از ساکنان روستای «اسلام‌آباد» با اشاره به اینکه حدود ۲ هزار نفر در این روستا زندگی می‌کنند، گفت: واقعا با قطعی آب زندگی مردم مختل می‌شود، این انتظار وجود دارد تا مسوولان بیشتر ما را درک کنند.

وی بیان کرد: با برخی از ادارات متولی چندین بار تماس گرفتیم و همه قول پیگیری دادند و می‌دهند اما این مشکل برطرف نشده است.

* پیگیری مطالبه مردم در روز تعطیل از سوی فرماندار گرگان

پس شنیدن مشکلات مردم روستا بلافاصله با محمد حمیدی فرماندار گرگان تماس گرفتیم، گرچه با شماره‌ای ناشناس و در روز تعطیل این پیگیری صورت گرفت اما ایشان واقعا به عنوان مسوول پاسخگو؛ جوابگوی مطالبه مردم شدند و بر این نکته تاکید داشتند حتما موضوع را پیگیری خواهند کرد و در کمتر از پنج دقیقه در تماس با مسوولان متولی این قول را دادند که حتما مشکل قطع آب این منطقه روستایی تا امروز برطرف شود.

* خرابی پمپ امروز رفع عیب می‌شود/ تحقق وعده صادق در کمترین زمان

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: این موضوع را بررسی کردم، به ما اعلام کردند که پمپ آب روستا مشکل پیدا کرده است و از دیشب دست به کار شدند، به دلیل اینکه جرثقیل سنگین لازم است تا پمپ که در ارتفاع ۱۳۰ متری دچار نقص شده، تعمیر شود این کار کمی زمانبر خواهد بود، اما قول دادند امروز حتما رفع عیب می‌شود و تا زمانی که کار را تمام نکنند به خانه نمی‌روند.

خبرگزاری فارس نیز برای حل این مسئله علاوه بر فرماندار گرگان با برخی از مسوولان محلی تماس برقرار کرد تا روند نتیجه‌گیری تسریع شود، و به پاس پیگیری مسوولان و فارغ از حاشیه‌پردازی و بازتاب رسانه‌ای مشکل آب روستا تا این ساعت به انتظار نشستیم و خوشبختانه این پیگیری‌ها نتیجه داد و مشکل آب روستای اسلام‌آباد جلین پس از گذشت هشت ساعت از پیگیری خبرنگار فارس برطرف شد.

*مردمداری، پاسخگویی و رفتار انسان‌دوستانه سرلوحه مسوولان شود

نکته حائز اهمیت این ماجرا؛ پاسخگویی مسوولانی است که حتی در روز تعطیل و شماره ناشناس نیز پیگیر مطالبات مردم می‌شوند، امیدواریم این مردمداری، پاسخگویی و رفتار انسان‌دوستانه سرلوحه همه مسوولان شود تا روزنه امید در دل مردم بیش از پیش ایجاد شود.

معنای خواستن توانستن است را می‌توان از هر جایی و هر نقطه‌ای شاهد بود؛ البته اگر روحیه جهادی چاشنی کار مسوولان شود و دلی که همواره به عشق مردم و آبادانی جامعه بتپد و مردمی که همواره ثابت کردند قدردان مسوولان جهادی هستند.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: آب روستا گرگان اسلام آباد محمد حمیدی فرماندار گرگان فرماندار گرگان خبرنگار فارس روز تعطیل اسلام آباد خرابی پمپ قطع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار گفت: ضروری است که شورائیان از اختلافات و دخالت دادن تفکرات سیاسی در کار شوراها پرهیز کنند.

حسین باهوش، ۱۱ اردیبهشت با حضور در جمع شوراهای اسلامی شهرستان گفت: امروزه عرصه، عرصه خدمتگزاری است، شوراهای اسلامی تنها نهادی هستند که بدون هیچ چشم داشتی و دریافت هزینه‌ای برای عمران و آبادانی شهرها و روستاها تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچ شأنی بالاتر از خدمت کردن به مردم برای ما نیست، بیان کرد: از تمامی اعضای شوراهای اسلامی تقاضا داریم برای توسعه و آبادی شهرستان رشتخوار کمک کنند.

فرماندار رشتخوار تأکید کرد: شوراها نباید در محیط‌های شهر و روستا به صورتی عمل کنند که موجب ایجاد مشکلات شوند بلکه آنان باید مشکلات مردم را رفع و پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه شورائیان از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند، ادامه داد: یکی از مهم‌ترین درخواست‌های ما از اعضای شورای اسلامی و دهیاران اجرا و پیگیری طرح نهضت ملی مسکن است که تاکنون این طرح بیش از ۲۹۱۱ نفر در شهرستان‌ متقاضی داشته است.

باهوش با اشاره به اینکه برای پیشرفت و توسعه شهرستان تاکنون زحمات بسیاری کشیده شده است، یادآور شد: در روستاهای براکوه، کت و سعادت‌آباد زمین‌های نهضت ملی مسکن تعیین و واگذار شده و در روستاهای فتح‌آباد، نوق، درریز، چاهشورک جنگل و تعدادی از روستاهای دیگر این طرح در دست اقدام است.

فرماندار رشتخوار همچنین به اقدامات انجام شده در خصوص پروژه باند دوم محور رشتخوار اشاره و اذعان کرد: قطعه ۷ پروژه باند دوم از مسیرهای مختلفی پیگیری شده است و در جلسه‌ای که با معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور مسئولان‌ استانی و شهرستانی در تهران برگزار شد قول پیگیری چندماهه اخذ شد و همچنان تا تحقق موضوع پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه همچنین قطعه ۹ این پروژه هم با سرعت در حال انجام است، ادامه داد: در حوزه اشتغال و کارآفرینی از چند ماه آینده اتفاقات خوبی در شهرستان رشتخوار رقم خواهد خورد و با راه‌اندازی شرکت‌های فولادی شاهد این موضوع خواهیم بود.

فرماندار شهرستان رشتخوار، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی علاوه بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نگاه ویژه‌ای به حوزه فرهنگی داشته باشند، زیرا اگر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی کاهش پیدا کند به مراتب نارضایتی‌های مردمی کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان به حل و فصل کردن مشکلات توسط شوراها در سطح روستا، داشتن رویکرد فرهنگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری بازی‌های بومی محلی در روستاهای دارای ظرفیت و ... تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود