Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-04@09:44:12 GMT

درخواست برای عزل فرد هتاک به سردار سلیمانی

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۴۰۸۰

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه فرد هتاک به شهید سلیمانی باید عزل شود، گفت: زمانی که با حرمت‌شکنان [تکیه معاون] برخورد نمی‌شود این امر باعث می‌شود یک انسان بی‌هویت و بی‌ارزش به سردار سلیمانی توهین کند.

محمد رشیدی نماینده مردم شهرستان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهانت یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه به ساحت سردار شهید قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امام راحل، رهبر معظم انقلاب، شهداء و سردار سلیمانی که سیدالشهداء انقلاب اسلامی است جزء لاینفک اعتقادات انقلابی و دینی کشور و نیز خطوط قرمز ما هستند و هرکس به آنان توهین کند باید صددرصد مجازات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن بیان اینکه این شخص هتاک باید در اولین فرصت عزل شده و با وی برخورد جدی شود، افزود:  متأسفانه در استان ما یک سری هنجارشکنی‌ها و خلاف‌هایی همچون اهانت به دستگاه امام حسین (ع) در  اتفاقات تکیه معاون‌الملک رخ داد که در آن مدیر میراث فرهنگی اصلا عذرخواهی نکرد و دست به فرافکنی زد و تا کنون هیچ برخوردی با وی نشده است.

رشیدی ادامه داد: زمانی که با حرمت‌شکنان برخورد نمی‌شود این امر باعث می‌شود یک انسان بی‌هویت و بی‌ارزش به سردار سلیمانی توهین کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این توهین‌ها هیچ چیزی از عظمت و ارزش سردار ما کم نمی‌شود، بیان داشت: سردار ما کسی بود که پنجاه میلیون نفر از مردم کشورمان پیکرش را تشییع کردند و عده‌ای از آنان در این مراسم زیر دست و پا جان دادند؛ چیزی که در هیچ جایی از دنیا اتفاق نیفتاده است.

رشیدی تصریح کرد: سردار سلیمانی در قلب ملت ماست، او هویت ملی و مذهبی ما و افتخار جهان اسلام و تمام آزادگان عالم است.

وی بیان داشت: استانی که ۱۰ هزار شهید دارد و جنگ تحمیلی در آن آغاز شده و در آن پایان یافته و مردمانش در ۸ سال دفاع مقدس با چنگ و دندان از آب و خاکش حراست کرده و زیر بمب و موشک ایستادند و تسلیم نشدند؛ در شأن‌اش نیست که در آن یک انسان بی‌هویت، هویت ملی و مذهبی و ارزش‌ها را زیر پا بگذارد.

رشیدی ضمن بیان اینکه امکان دارد در هر جایی یک نفوذی و شخصی که توسط دشمنان کوک شده باشد، به ارزش‌ها توهین کند، گفت: آن شخص توهین کننده ارزشی ندارد، اما محل سوأل اینجاست که چرا سیستم ارگان‌های ما به گونه‌ای است که اینگونه افراد گزینش می‌شوند و کارمند و مدیر و رئیس می‌شوند و برخوردی نیز با آنها نمی‌شود.

 وی اضافه کرد: باید در این مورد بررسی کرد و این درد را فریاد زد و پرسید که چرا این اتفاقات در این استان در حال رخ دادن است.

رشیدی با طرح این سؤال که «چگونه است که یک خط ضد فرهنگی، ضد اسلامی و ضد انقلاب در استان جریان پیدا کرده و هیچ‌کس پاسخگو نیست؟»، ابراز کرد: این اتفاقات اگر ریشه‌یابی شود ای بسا به این نتیجه برسیم که یک جریان سازماندهی شده است و یا آنقدر ولنگاری انجام شده و کار فرهنگی نشده و کنترلی صورت نگرفته که هرکسی می‌تواند به اباحه‌گری و ترویج هویت ضد اسلامی و ضد دینی بپردازد.

نماینده کرمانشاه با بیان اینکه مسؤولین فرهنگی و مدیریت استان باید پاسخگو باشند، تأکید کرد: یقیناً این موضوع را در مجلس پیگیری خواهیم کرد و وزیر علوم را به مجلس آورده و به او تذکر جدی خواهیم داد و از وی سؤال خواهیم کرد.

رشیدی ادامه داد: چرا در جلسه‌ای که چند سال پیش در دانشگاه رازی برگزار شد و در آن شعرهایی با مضمون تمسخر اسلام و انقلاب، خوانده شد، هیچ برخوردی با رئیس دانشگاه نشد و هیچ اتفاقی نیفتاد؟ امری که امروز نتیجه‌اش را می‌بینیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در استان ما هر مسؤولی که تخطی می‌کند و سوء مدیریت دارد و در مجموعه‌اش اتفاقات بدی می‌افتد، بلافاصله چند نفر وساطت می‌کنند که با ریش سفیدی او را حفظ کنند؛ در حالی که در سراسر دنیا در هر مجموعه‌ای تخلفی صورت بگیرد فوراً مدیر آن را بازخواست می‌کنند و با وی  برخورد شده و آن مدیر عزل یا انفصال از خدمت می‌شود.

رشیدی در پایان از قوه قضائیه خواست تا با این شخص هتاک برخورد فوری و قاطعانه کند و همچنین از لزوم برخورد شدید با عاملان ماجرای تکیه معاون‌الملک و استفاده از مانکن زنده سخن گفت و تأکید کرد: باید با کسانی که مسؤولیت نظارت بر این موضوعات را دارند و از عهده آن برنیامده‌اند نیز برخورد کرد.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عزل هتاک نماینده سردار سلیمانی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • خبر جدید از پیرمرد هتاک سپاهانی؛ او بازداشت نشده و پیغام ویدیویی داده! +فیلم
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • فرد هتاک فضای مجازی دستگیر شد
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • فرد هتاک فضای مجازی در چالوس دستگیر شد
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها