Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس سازمان پسماند کرج توضیحاتی در مورد جمع آوری سبدهای زباله از مقابل منازل در برخی از مناطق ارائه کرد. - اخبار استانها -

محمد مسیبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، در مورد اقدامات اخیر شهرداری در حذف سبدهای زباله از جلوی درب منازل در کرج اظهار داشت: جمع آوری سبدهای زباله توسط معاونت خدمات شهر شهرداری کرج دنبال شده و به یقین سیاست و برنامه ریزی برای این کار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار گیری سبدهای زباله‌ها در اشکال و طرح‌های مختلف در مقابل درب منازل، در بحث ناهماهنگی در سیما و منظر شهری تاثیر گذار بوده است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با بیان اینکه در بحث زباله با مشکلاتی مواجه هستیم که یکی از آنها حضور زباله‌گردها در سطح  شهر است و دیگری موضوع حیواناتی است که در اطراف سبدهای زباله پرسه می‌زنند، بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات جاری شدن شیرابه از سبدهای زباله و ایجاد آلودگی در سطح شهر است که این موضوع سبب بروز بوی تعفن در فضای کوچه و خیابان می‌شود.

استاندار مازندران: نیروگاه زباله‌سوز ساری تا پایان دولت افتتاح می‌شود + فیلم تخلیه پسماندهای کرونایی "پردیس" در زباله‌های شهری! 200 روز از وعده استاندار خراسان شمالی گذشت؛ هیچ خبری از محل جدید دفن زباله‌های بجنورد نیست+فیلم

وی تاکید کرد: اکنون با جمع آوری سبدهای زباله از سطح شهر کرج، مردم با فرهنگ سازی‌هایی که از قبل انجام شده و از طرفی آموزش‌هایی که فرا گرفته اند، در راستای کاهش حجم زباله‌های تولیدی نیز با شهرداری همکاری می‌کنند.

مسیبی با بیان اینکه درخواست ما از شهروندان این است که در ساعات اعلام شده زباله‌ها را جلوی درب منازل قرار دهند، تصریح کرد: با این کار حضور زباله گردها نیز در سطح شهر کمتر می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر قرار است شهروندان در خارج ساعات اعلام شده از سوی شهرداری کرج، زباله ها را از منازل خود خارج کنند، منعی برای انجام این کار وجود ندارد به شرط آنکه شهروندان زباله‌ها را در نزدیک ترین سطل مکانیزه قرار دهند.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با تاکید بر اینکه بحث تفکیک زباله از مبدا به کاهش حجم تولید زباله کمک می‌کند، گفت: در قرارداد جدیدی که با پیمانکار مربوطه در بحث تفکیک زباله از مبدا منعقد می‌شود، انجام اقداماتی مانند ارائه آموزش‌های نرم افزاری و سخت افزاری و یا استفاده از آموزش‌های حضوری به شهروندان نیز گنجانده می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمع آوری سبدهای زباله سبدهای زباله شهرداری کرج رئیس سازمان زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۴۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • کسب رتبه نخست منطقه ۹ اصفهان در افزایش تناژ جمع‌آوری مواد بازیافتی
  • هر ثانیه ۲۰ کیلو گرم پسماند در مشهد تولید می‌شود
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود