Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:20:46 GMT

حریفان «افشید قم» با قرعه کشی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۴۵۸۱

حریفان «افشید قم» با قرعه کشی مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم نوجوانان «افشید قم» با قرعه کشی حریفان خود را در مسابقات فوتبال لیگ نوجوانان باشگاه‌های کشور شناخت.

نوجوانان «افشید قم» در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، عقاب زاگرس کرمانشاه و مقاومت تهران همگروه شد.

بر اساس اعلام قبلی مسئولان برگزاری، مسابقات لیگ قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور از نیمه اول دی ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم روبرو می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها با شرکت ۵ تیم در ۶ گروه برگزار خواهد شد و در پایان مرحله نخست دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند.

نماینده قم امیدوار است تا امسال به مراحل بالا در این رقابت‌ها صعود کند.

کد خبر 5098746

منبع: مهر

کلیدواژه: قم فوتبال فوتبال پایه اخبار ورزشی قم ویروس کرونا شیراز شب یلدا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا قاسم سلیمانی بارش برف گرگان عکس استانها بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد